Blizzard очертаха промени в Heroes of the Storm

Blizzard постепенно разкриват бъдещите си планове за Heroes of the Storm, след новинарската бомба за спирането на нейната активна разработка в края на миналата година. След като гузен пост-Blizzcon-ски пост призна отмяната на еспорт дивизията и преместването на разработчиците от HotS екипа в други игри, компанията помълча за известно време по наболелия MOBA въпрос. Вчера обаче изпълнителният продуцент Kaéo Milker нареди някои от липсващите парчета в пъзела.


Голямата промяна, която ще афектира повечето останали играчи, идва с Resistance пача идната седмица и ще позволи скинове да бъдат купувани директно. Новият курс е в пряк разрез с гръмкия “Heroes 2.0” ъпдейт отпреди две години, който насочваше играчите в посока качване на нива и отваряне на loot boxes за техните козметики. Когато пачът кацне на сървърите, играчите ще могат да купуват всички скинове от пазара с вътре-игровата валута; ако имате Gold в своя акаунт, можете да го конвертирате в Gems, с които да купите желаните скинове.

Освен настояването, че още герои са “на път” (но без да потвърди никой конкретен), Milker обяви, че ежегодното сезонно събитие за Китайската Нова Година (Lunar New Year) е “пресъздадено” в новото и по-общо ‘Пролетно Събитие’ с няколко нови тематични скина. Екипът възнамерява да продължи с регулярните събития. “Миналата година се забавлявахме много с уникалните сезонни събития като Nexomania през лятото, The Fall of King’s Crest през есента и Toys през зимата, и бихме искали да продължим изследването на нови вселени и теми с всеки сезон занапред,” обясни Milker.

Що се отнася до ъпдейти по баланса, екипът зад играта планира промени в начина на мачмейкинг в бързите игри и тези за ранг, включително обещаното отдавна прекрояване на ролите на героите. Екипът е насрочил отворена тема за въпроси и отговори в Reddit по-късно този месец, където несъмнено ще се сблъскат с тежките фенски въпроси.

“Последните няколко месеца бяха изпитание за нас, но екипът на Heroes е обединен от страстта си към играта и вас, нашето общество,” апелира Milker в своя пост. “Беше трудно да мълчим, докато прилагаме всички тези промени зад кулисите, но нямаме търпение да се върнем към регулярната комуникация с вас относно играта, която всички обичаме. В тази връзка, очаквайте следващите ни ‘въпроси и отговори’ през февруари, март и април, и ще се стремим и да намерим и други начини да дискутираме с вас.”


Това съобщение следва не само признанието за редуцираните ресурси на Blizzard в играта, но и масовите съкращения на кадри в Activision Blizzard. Не е ясно какъв процент от тях афектират екипа на Heroes of the Storm. Ако трябва да тълкувам лъснатия корпоративен език, постът определено се усеща като завоалирано “ще продължим още известно време, ама не се знае колко.” Да видим.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!