Сценаристът на Mass Effect се присъединява към новото Wizards of the Coast студио

 
Публикувана на
14/2/2020
Тъмен режим

През януари Wizards of the Coast — издатели на гигантски нърд забавления като Magic: the Gathering и Dungeons & Dragons — разкриха Archetype Entertainment, чисто ново студио за разработка на видео игри с изключително любопитен набор от кадри. Лидери на студиото са двама ветерани и бивши кадри от златните години на BioWare, а сега към тях се присъединява и Drew Karpyshyn — главен сценарист на Mass Effect 1 и 2.


Глава на студиото Archetype е някогашният креативен директор и главен дизайнер на BioWare James Ohlen, който се е разписал под заглавия от ранга на Baldur’s Gate, Dragon Age: Origins, Neverwinter Nights и Star Wars: Knights of the Old Republic; а друг BioWare-ски възпитаник, Chad Robertson, ще бъде вицепрезидент и генерален мениджър. Karpyshyn, който напусна BioWare за втори път през март 2018, се присъединява към новосформираното тексаско студио като главен сценарист. 


Феновете на някогашните BioWare класики вече бяха заинтригувани, когато Archetype разкриха, че първото им заглавие ще бъде сюжетно ориентирано sci-fi RPG в чисто нова вселена. Но новината, че главен сценарист на бъдещата игра ще бъде човекът зад Mass Effect 1 и 2 — както и завидното резюме от заглавия кто Baldur’s Gate, Knights of the Old Republic и Dragon Age — покачва интереса неимоверно повече.

Пейзаж от бъдещото Archetype отроче.


В анонс на новата си позиция в Archetype в неговия блог, Karpyshyn пише: “Когато започнах в BioWare, всичко беше свежо и вълнуващо. Беше работа мечта — талантливи хора, които работят заедно за да създадат епични игри като Baldur’s Gate, KOTOR, Mass Effect и Dragon Age. 


Но с растежа и успеха ни, нещата в BioWare се промениха. Станахме по-корпоративни. Имахме по-малка възможност да правим това, което обичаме, и екипите бяха тласкани да правят игри, съобразени с маркетингови проучвания, вместо креативни инстинкти и страст. Моята работа-мечта стана просто работа, и аз загубих ентусиазма и вълнението, което някога имах.


С Archetype обаче, тази страст е подновена. Усещането в студиото ми напомня на ранните ми дни в BioWare; мога да усетя магията във въздуха. И въпреки че не мога да навляза в подробности за това, по което работим, вече създадохме достатъчно вълнение в индустрията. Създатели сме на някои от най обичаните CRPG-та на последните две десетилетия. Но искрено вярвам, че в Archetype имаме талантът и възможността да направим нещо също толкова невероятно!”


Макар че първият проект на Archetype е все още забулен в мистерия, вече имаме потвърждение, че ще бъде “мулти-платформена ролева игра, поставена в чисто нова, научнофантастична вселена.” Допълнителни намеци можем да открием и в мотото на компанията, което твърди: “Вярваме, че винаги ще има място за сюжетно ориентирани ролеви игри, които поставят играча в центъра на епичен наратив със значими избори в неговия развой. Ще изграждаме игри, които представят многообразието в нашата публика.” Да се надяваме, че няма да чакаме прекалено дълго до следващото късче информация за проекта!

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!