Atomic Heart показва геймплей под бийтове на Mick Gordon

От
В. Рашковски
на
13/8/2020

Изминаха няколко години, откакто беше обявена разработката на Atomic Heart - зрелищна комбинация от научна фантастика и зловещ съветски индустриализъм. И макар все още да нямаме всичката ключова информация, която ни се иска - пусковата дата, например - демонстрациите от играта зачестяват, като преди броени дни бяха показани нови седем минути геймплей кадри.

 

Записът показва как главният герой с 'фабричното' име Р3 си проправя път през останките на научния музей ВДНХ (реално съществуващ!), чиито коридори обаче показват една много алтернативна история… и едно много алтернативно поведение на своите крайно пъргави и агресивни експонати. Р3 е натоварен със задачата да прочисти коридорите от плъзналата напаст. Сложността на враговете нараства с течение на трейлъра. Екшънът започва с пипалест рояк от огладняла флора, преминава през две разновидности на роботска сган - дроиди "чистачи", които ви блъскат с яростта на озверяла Roomba, и андроиди-слуги, които са карали часове по кунг-фу, и завършва със същинска бос-битка, в която жилав, антропоморфен сноп от кабели и карантия съсипва играча от бой.

 

В началото на трейлъра героят се разхожда с интригуващо пушкало в ръце - заплашителна индустриална сглобка, чиито намотки се обзалагам, че бълват електрически заряд. За съжаление с него не се стреля дори веднъж, като играчът зад кадър поставя акцент върху меле оръжието на Р3 - внушителна смесица от електрифициран боздуган и моторна резачка. Освен тежките удари, които можете да сипете по враговете (забележете постепенното разпарчетосване на андроида!), по време на бос битката виждаме и алтернативен режим на оръжието. Резците се активират и изстрелват на прилично разстояние от първоизточника, давайки далекобоен режим на иначе меле-ориентирания инструмент.

 

Всички тези sci-fi страхотии, несъмнено вдъхновени от други sci-fi FPS/RPG величия като System Shock, BioShock и Prey (2017), са съпроводени от възможно най-добрата музикална колаборация, която може да се случи в жанра - а именно, работата с Mick Gordon (познат ви от reboot-a на Doom, Doom Eternal, новите Wolfenstein игри, скорошния Prey и много други). Разбирайте - задъхан техно ритъм, industrial откоси и обтягаща максимално напрежението класическа оркестрация.

 

Все още нямаме пускова дата, но студото Mundfish наскоро обявиха, че играта е в "етап на полиране и доизкусуряване". Можем само да се надяваме, че това значи края на 2020 / началото на 2021, макар обещаната за миналата година бета така и да не се случи.



Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!