Star Wars Squadrons демонстрира геймплей

От
В. Рашковски
на
19/6/2020

Сюжетно ситуирана няколко години след събитията на Return of the Jedi, новообявената игра Star Wars Squadrons ни надява каската и ботушите на пилоти както от Новата Република, така и на Империята - докато преминаваме от една ефектна звездна битка в друга, и сменяме култовите за поредицата звездолети според необходимостите си.

 

На разположение са както очакваните за периода X-Wing и TIE-Fighter, така и шест други кораба от различни класове. 'Пресрещачите' (interceptors) са представени от TIE Interceptor и A-Wing. Поддържащите кораби включват TIE Reaper и U-Wing. Последни, но не и по важност, са бомбардировачите - със знаковите TIE Bomber и Y-Wing.

 

Играта започва в сингълплейър режим, в който ще поемем ролята на пилоти от двете фракции и ще се запознаваме с видовете кораби и стиловете им на управление. Детайлни кокпит сензори и бордови екрани заместват конвенционалните елементи на потребителския интерфейс, и ни потапят максимално в атмосферата, докато предават виталната информация - зарядът на кораба, и състоянието на щитове и оръжия. Играта обещава звездни схватки между разнообразни персонажи от всички кътчета на шарената Star Wars вселена, както и сюжет, който разкрива ребалансирането на силите в галактиката в течение на обичаната стара трилогия.

 

Извън кътсцените, изглежда целият геймплей ще се развива от пилотската кабина.

 

Ако вярваме на трейлъра, то ще ни е необходим опит с всички осем космически кораба, преди да се впуснем в мултиплейър. В него можем да си създадем собствен герой (включително знакови "пилотски" раси като Сулустанците), да модифицираме вътрешността на кабината (забележете сладурската Иуок пружинка!), както и да тунинговаме компонентите на кораба по начини, които ще дефинират геймплея по време на схватките (прихващащи лъчи, заглушаващи устройства, космически мини и прочее).

 

Режимът на класически 'Въздушен Бой' (Dogfight) изправя петима срещу петима, докато 'Битките Между Флотилии' (Fleet Battles) ви позволяват да се съревновавате срещу други играчи и изкуствени интелекти в многостепенни корабни схватки. Първо трябва да бъде спечелено мелето между изтребителите в центъра на картата, след което да бъдат атакувани (или защитени) транспортьорите и другите ключови кораби (capital ships), преди да бъдат нападнати комплексните системи на флагманският кораб (flagship). Има акцент върху модификацията на собствения арсенал по начин, който най-добре да пасва на отборната стратегия. Трейлърът демонстрира и 'място за разпускане', т.нар. social hub, в който играчите могат да убиват времето между мачове със своя отбор.

 

Star Wars Squadrons излиза на 2 октомври, и ще предлага крос-плей между всички предложени платформи: PC, PlayStation 4 и Xbox One. Обещава се да можете да я играете и изцяло във VR.


Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!