Quake 1.5 мод влива свежа кръв в класиката

От
В. Рашковски
на
20/1/2019

Окей, експерименти като Quake 2 с raytracing са забавни, но ако си падате по същинско, пълнокръвно съдържание за геймене, то очите ви трябва да са обърнати към мода Quake 1.5. Сглобен от вещите ръце на “bloodshot12” и цял екип от запалени и отдадени фенове, версия 1.5 е миш-маш от възможно най-изпипаните (но верни с духа на оригинала) модификации. Това означава нови, много по-детайлни модели на оръжия, чудовища, нива, и какво ли още не. Релийзът от петък се води бета, но е в много завършен и елементарен за инсталация вариант. Можете да я намерите в Mod DB, и междувременно да се надъхате с трейлър на корав нов бос от мода:


Част от мисията на Quake 1.5 е да накара играта да се усеща на нивото на модерните ретро-ревайвъл шуутъри — и честно казано, май успява. Оръжията са запазили солидната си, блокчеста структура, но са много по-детайлни и добре анимирани. Тътенът от техните изстрели е много по-могъщ, а ефектите от експлозии и изстрели — много по-ярки и живи. А вариантът да развъртите преработената брадва и да се порадвате на  чисто новичките и детайлни карантии и кръв, е истински олдскул празник.


И да не си помислите, че всичко ново е леко излъсканото старо! Много от нивата са освежени с нови интеракции и преместени групички врагове. Епизоди, на които им е липсвал бос навремето, вече си имат такъв. И ако обикаляте съвестно нивата, ще откриете и чисто нови пушкала. Накратко казано, новото съдържание е сипвано на богато, и е прекрасен повод за всеки да изиграе прашасалия първи Quake.


Можете да грабнете Quake 1.5 в Mod DB, като не забравяйте и необходимите хотфиксове.

Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!