Призракът на StarCraft: Ghost изплува от миналото

 
Публикувана на
17/2/2020
Тъмен режим

Невиждани досега записи на прекратилата разработка StarCraft: Ghost изплуваха онлайн през последните няколко дни, повече от десетилетие след като работата по проекта беше окончателно спряна.


Ghost трябваше да бъде шуутър от трето лице, базиран на хитовата Blizzard-ска RTS вселена, и беше предвиден да излезе за актуалните тогава конзоли — GameCube, PlayStation 2 и оригиналния Xbox.


Според Twitter потребител, влязъл във връзка с Kotaku, изтичането на геймплей кадри идва от работен вариант на играта, инсталиран на Xbox 360 комплект, предвиден за разработчици. Изглежда този работен вариант на играта вече е изтекъл в нета, така че в идните дни вероятно ще бъде разкостен на съставни части от любопитни да надникнат в Blizzard-ското минало ентусиасти.


Няколко от техните видеа вече са свалени от интернет, но редица други все още могат да бъдат открити. Всички се свеждат до горе-долу еднакъв геймплей — в него главната героиня Nova стреля по зерги, преравя телата на загинали войници за провизии, чете брифинги за мисии и подскача из доста поостарелите декори на играта.


В списъкът с налични мисии в демото се забелязва закачливото “Zergling Rush”, което е препратка към една от най-класическите тактики в безсмъртната стратегия.


Разработвана от Blizzard и Nihilistic Software, играта беше отлагана многократно след анонса си през 2002 г. През 2006 Blizzard решиха да “отложат продукцията безсрочно”, и едва години по-късно Mike Morhaime потвърди окончателното ѝ спиране, отчасти обуславяйки го от масивният труд, необходим по World of Warcraft в тези години.


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!