Star Wars: Squadrons ще ни вкара в ескадрилата през октомври

От
В. Рашковски
на
16/6/2020

След като се появи непреднамерено (и за кратко) в Microsoft-ския магазин, днес най-сетне получихме официална информация за предстоящата Star Wars игра на студиото Motive. Играта се казва Star Wars: Squadrons, и обещава да ни вкара в междузвездни сражения "от пилотската кабина и първо лице, за максимално потапяне в атмосферата".

 

Играта се прави от Motive Studios в колаборация с Lucasfilm, и е поставена в последните дни на съществуването на Галактическата Империя след събитията от Завръщането на Джедаите. Това (уви) би трябвало да изключи сражения около Звездата на Смъртта, но пък ще ни представи за пръв път накланянето на везната на военната сила в полза на Новата Република, разказано чрез "мултиплейър схватки от петима срещу петима, и нова, оригинална история от вселената на Междузвездни войни."

 

Сингълплейър историята е фокусирана върху събитията директно след Битката за Ендор, и ще позволи на играчите да сменят перспективите на пилот от Новата Република и такъв на Галактическата Империя, докато се води самото сражение. Първоначалните предположения сочат към двамата герои от кинематографичния трейлър като основни протагонисти, но студиото обещава и "разнообразен състав от оригинални персонажи", а също и "появи от познати лица от вселената на Междузвездни Войни". Като бърз пример, в трейлъра за секунда се появява асът на бунтовническата флотилия Wedge Antilles.

Уедж!

 

Що се отнася до самия геймплей, първоначално ще планирате битката с вашата ескадрила в стаята за брифинги (вероятно мултиплейър лобито преди началото на мача?), преди да влезете в кокпита на многообразието от бойни кораби на двете флотилии. Т.нар. Fleet Battles ще ви вкарат в съревнование кой първи ще унищожи флагманския кораб на противника, докато по-простичкият Dogfight ще бъде местния еквивалент на deathmatch. Сраженията ще ви отведат както до познати, така и до "невиждани досега кътчета на галактиката, включително газовият гигант Yavin Prime и разбитата луна Galitan." Ако Yavin Prime ви звучи познато, то е защото това е планетата, чиято орбита обикаля първата Звезда на Смъртта преди да се случат събитията в началото на Нова Надежда.

 

Планира се Squadrons да позволи на играчите значителна свобода в персонализирането на корабите им - при това още отсега се обещава, че възможните промени ще се отключват единствено чрез геймплей. Качването на рангове ще ви извоюва компоненти като "оръжия, корпуси, двигатели и щитове", които качествено променят поведението на избрания от вас кораб, отгоре на очакваните визуални благинки и козметики.

 

"Създадохме тази игра за всички фенове на Star Wars, които някога са мечтали да се реят в галактиката с любимия си кораб," казва креативният директор Ian Frazier. "Имахме възможността да създадем детайлно пилотско изживяване с автентична история, и каним феновете да изследват невиждани досега кътчета на галактиката със своя звездолет."

 

Star Wars: Squadrons излиза за PC, PlayStation 4 и Xbox One на 2 октомври, и ще е играема във VR както за PC, така и PS4 от ден първи. Обещава се и крос-плей поддръжка, която ще ви позволи да се стреляте с (не)познати от всички платформи. Играта вече е налична за предварителна поръчка на цена от 40 евро


Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!