YouTube става еспорт домът на Activision Blizzard

 
Публикувана на
27/1/2020
Тъмен режим

Activision Blizzard финализираха сделка, която прави YouTube техният “ексклузивен външен партньор в световен мащаб”, що се отнася до еспорт излъчванията на компанията.


Това означава, че за западния свят (Китай е изключен от сделката) YouTube — а не Twitch — ще бъде мястото за гледане както на току що започналия Call of Duty League сезон, така и Overwatch League, която стартира на 8 февруари.


Детайлите на сделката не са публично достояние, но за сравнение, сходна сделка между Activision и Twitch през 2018 беше на стойност 90 милиона долара. Google твърдят, че Activision Blizzard са “се обърнали към Google Cloud заради стабилното му глобално присъствие, напредничав анализ на данни и способности на изкуствения интелект, както и отдадеността към отворения код (open source), който дава платформа за бъдещи гейминг иновации.”


Сделката е голям удар за YouTube, който от години води неравна битка с Twitch в областта на излъчванията, а вече трябва да се съобразява и с нови конкурентни услуги като Mixer.


“Очаква ни вълнуваща година за еспортовете на Activision Blizzard, и ще станем свидетели както на встъпителния сезон на Call of Duty League, така и първия сезон, в който Overwatch League ще прави домакински мачове из целия свят,” твърди Pete Vlastelica, CEO на еспорт дивизията на Activision Blizzard.


“Нашата мисия е да донесем висококачествено състезателно забавление, което нашите фенове да следят в глобален мащаб — на живо или на запис — и да уважим нашите играчи като супер звездите, които са. Това партньорство ще ни помогне да изстреляме това обещание на нови висоти, като доведем нашите отдадени фенове и играчи в мощната платформа за съдържание и историята на развлекателна иновация на YouTube.”


“С повече от 200 милиона геймъри на ден, които гледат повече от 50 милиарда часа гейминг съдържание на година, YouTube дава на играчите и феновете най-популярната платформа за видео съдържание на геймърска тематика в света,” добавя Ryan Wyatt — ръководител на гейминг отдела на YouTube. “Както Overwatch League, така и Call of Duty League са квинтесенцията на еспорт съдържание на световно ниво. Като някогашен Call of Duty еспорт коментатор се вълнувам страшно много, че Activision Blizzard избраха YouTube за свой ексклузивен дом и за двете лиги. Това партньорство демонстрира още повече нашата отдаденост да имаме живи излъчвания в сферата на гейминга от най-висок калибър.”

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!