YouTube става еспорт домът на Activision Blizzard

От
В. Рашковски
на
27/1/2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Aenean at sollicitudin enim. 

Donec finibus non purus ac cursus. 

Cras rhoncus auctor facilisis. 

Suspendisse at nibh porta, congue felis nec, ultrices elit. 

Donec nec ornare nunc. 

Integer quis diam at metus tincidunt imperdiet quis quis erat. Integer a ligula at tellus convallis tincidunt quis ut ipsum. Nam vitae lectus risus. Pellentesque id nibh nec nisi pulvinar luctus bibendum vitae dolor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec dui odio, sagittis ut commodo non, mattis in tellus.

Pellentesque auctor maximus lacus, vel facilisis eros viverra id. Nunc euismod vestibulum est, ut porta sapien finibus ut. Curabitur tempor eros diam, non cursus dui finibus id.

Integer quis diam at metus tincidunt imperdiet quis quis erat. Integer a ligula at tellus convallis tincidunt quis ut ipsum. Nam vitae lectus risus. Pellentesque id nibh nec nisi pulvinar luctus bibendum vitae dolor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec dui odio, sagittis ut commodo non, mattis in tellus.

YouTube става еспорт домът на Activision Blizzard

 
Публикувана на
27/1/2020
Тъмен режим

Activision Blizzard финализираха сделка, която прави YouTube техният “ексклузивен външен партньор в световен мащаб”, що се отнася до еспорт излъчванията на компанията.


Това означава, че за западния свят (Китай е изключен от сделката) YouTube — а не Twitch — ще бъде мястото за гледане както на току що започналия Call of Duty League сезон, така и Overwatch League, която стартира на 8 февруари.


Детайлите на сделката не са публично достояние, но за сравнение, сходна сделка между Activision и Twitch през 2018 беше на стойност 90 милиона долара. Google твърдят, че Activision Blizzard са “се обърнали към Google Cloud заради стабилното му глобално присъствие, напредничав анализ на данни и способности на изкуствения интелект, както и отдадеността към отворения код (open source), който дава платформа за бъдещи гейминг иновации.”


Сделката е голям удар за YouTube, който от години води неравна битка с Twitch в областта на излъчванията, а вече трябва да се съобразява и с нови конкурентни услуги като Mixer.


“Очаква ни вълнуваща година за еспортовете на Activision Blizzard, и ще станем свидетели както на встъпителния сезон на Call of Duty League, така и първия сезон, в който Overwatch League ще прави домакински мачове из целия свят,” твърди Pete Vlastelica, CEO на еспорт дивизията на Activision Blizzard.


“Нашата мисия е да донесем висококачествено състезателно забавление, което нашите фенове да следят в глобален мащаб — на живо или на запис — и да уважим нашите играчи като супер звездите, които са. Това партньорство ще ни помогне да изстреляме това обещание на нови висоти, като доведем нашите отдадени фенове и играчи в мощната платформа за съдържание и историята на развлекателна иновация на YouTube.”


“С повече от 200 милиона геймъри на ден, които гледат повече от 50 милиарда часа гейминг съдържание на година, YouTube дава на играчите и феновете най-популярната платформа за видео съдържание на геймърска тематика в света,” добавя Ryan Wyatt — ръководител на гейминг отдела на YouTube. “Както Overwatch League, така и Call of Duty League са квинтесенцията на еспорт съдържание на световно ниво. Като някогашен Call of Duty еспорт коментатор се вълнувам страшно много, че Activision Blizzard избраха YouTube за свой ексклузивен дом и за двете лиги. Това партньорство демонстрира още повече нашата отдаденост да имаме живи излъчвания в сферата на гейминга от най-висок калибър.”

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!