Larian работят по Baldur’s Gate 3

Larian Studios, компанията зад отличната Divinity: Original Sin поредица, поемат най-амбициозния си проект досега: Baldur’s Gate 3. По-долу можете да видите трейлърът-анонс на играта, която — по думите на Swen Vincke, основател и креативен директор на Larian — е в разработка още преди Divinity: Original Sin 2 да излезе в септември 2017, и да стане едно от знаковите RPG-та на десетилетието.


Какво виждаме от трейлъра: градът Baldur’s Gate (разбира се!), остатъците от кървава баталия, олюляващ се войник на иконичните Flaming Fist наемници. Въпросният злощастник не се чувства никак добре, меко казано, и скоро става обект на гротескна мутация. Бизарните му конвулсии прерастват в цереморфоза — процесът, в който илитидната попова лъжичка изяжда вътрешностите на приемника си, взема надмощие над него и… изражда Mind Flayer от плътта му. Еволюцията е очарователна, уверявам ви. Малко след това виждаме цяла армия от себеподобните му, а също и Наутилоид — кораб-майка на зловещата раса, който обикаля Астралното измерение.


“Случилото се в Baldur’s Gate 1 и 2 е далеч в миналото,” казва Vincke. “Нови събития разтърсват света. Новата Dungeons & Dragons кампания, Descent into Avernus, отгръща новата страница в историята на Forgotten Realms (света, в който се намира Baldur’s Gate). И ние ще бъдем там.”


“Baldur’s Gate 3 е огромен проект — по-голям, отколкото Larian са очаквали. “Сега сме около 200 човека в студиото, които работим по играта, и имаме над 100 човека наети отвън. Броят им нараства постоянно. Играта е много голяма,” споделя Vincke. “Трейлърът би трябвало да го подсказва, но целим по-висока летва на продукция от Original Sin 2. Точно колко по-висока ще стане ясно, когато покажем геймплей.”


‘Когато е готово’ ще е водещият принцип за Baldur’s Gate 3, тъй като — за разлика от повечето скорошни проекти на студиото — няма да има публична Kickstarter кампания, която да го финансира. “Ще направим играта възможно най-добра, доколкото ни позволяват средствата, и ще я пуснем на пазара. Ще се радваме това да не е преди момента, в който имаме игра, която бихме искали сами да играем,” шегува се той. “Но смятаме, че имаме финансите и технологията. И искаме отговорността да е изцяло наша, дори ако нещо се обърка.”


Макар Larian да поемат изцяло руля на разработка, те не крият тясното си сътрудничество с разработчиците на настолната Dungeons & Dragons игра — Wizards of the Coast. Самата игра е адаптация на тяхната D&D 5e система, наместо вътрешно-фирмена разработка. Основите на Larian-ската ролева игра обаче са на мястото си — най-вече прочутият  кооперативен мултиплейър, който дефинира облика на Original Sin поредицата. “Събери групата (Gather your party) е ключова D&D концепция, и е напълно логично да я изведем на ново ниво.”


Очакванията към Larian са по-големи от всякога, но няма по-подходящо студио от тях, което да се нагърби с този проект в 2019. “Очаквайте изненади,” завършва Vincke в интервюто си с Eurogamer. Очакваме!


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!