Прогресията в Mortal Kombat 11 — под лупа

С приключването на ревю ембаргото на Mortal Kombat 11, феновете изразиха притеснения относно системата на прогресия в играта. Редица ревюта цитират неестествено дълги периоди на игра, необходими за отключване на визуалните награди, следствие на нищожните количества вътре-игрова валута, които се получават след мач. Репорт на Game Informer документира, че цяла изиграна кампания плюс ‘множество’ бот мачове дават еквивалента на един скин, и дори не са били достатъчни за “character intro” анимация.


В студийното предаване Kombat Kast, NetherRealm Studios отчетоха отзвука по проблема и твърдят, че планират той да бъде оправен. Промяната ще дойде проста промяна на стойности, твърдят те, и дори няма да е необходим пач. Дали обаче тази преоценка на визуалните награди ще се случи навреме за световния дебют на MK11 днес, все още не е ясно.


Това, което е ясно — разбира се, благодарение на сръчните dataminer-ски ръчички — е списъкът с DLC персонажи:


  • Joker
  • Shang Tsung
  • Nightwolf
  • Terminator
  • Sindel
  • Spawn
  • Ash
  • Fujin
  • Sheeva


Макар и да нямаме официална гаранция, че изброените по-горе герои ще влязат в играта (пък и такава няма да получим, нека бъдем реалисти), наличието на потвърдения Shang Tsung в цитираните файлове прибавя поне малко достоверност. Ако не сте се наситили на Mortal Kombat 11 трейлъри, клипчета, персонажни дебюти и прочее, ето най-новото от последните 1-2 седмици:

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!