Бащата на Dragon Age отива в Ubisoft


Познавате Ubisoft Quebec като студиото, което водеше разработката на тазгодишната епопея Assassin's Creed Odyssey, както и противоречивата, индустриална Assassin's Creed Syndicate преди това.


Смяната на работни места е крайно любопитна. Odyssey на студиото от Квебек е огромна Assassin’s Creed квази-ролева игра, която е неопровержимо повлияна от творчеството на BioWare. Имаме главен герой, който се влияе от твоите избори, мисии с разклоняващи се сюжетни нишки, и възможността да изградите връзки - включително любовни - с разнообразни персонажи от играта. Чиста биоварщина.



А сега, един от най-изявените бивши кадри на BioWare отива точно в Ubisoft Quebec, и поема юздите на следващия им голям проект.


Лейдлоу работи по Dragon Age близо десетилетие, тръгвайки от водещ дизайнер в Dragon Age 1 и издигайки се до креативен директор и надзирател на целия Dragon Age франчайз за следващите игри. Преди това, Лейдлоу работи с години като водещ сценарист по игри на BioWare като Jade Empire. Можете да прочетете пространно и много интересно интервю за 15+ годишната му кариера в BioWare - от първия ден, през работата му по Mass Effect, до Dragon Age и отвъд - в Eurogamer.

През последната година, Лейдлоу допринесе като креативен консултант в други студия, най-вече в успешно kickstart-натото RPG Waylanders (което директно цитира Dragon Age като огромно влияние - усещам някаква нишка тук). Изглежда Лейдлоу работи с Ubisoft Quebec от известно време, и просто може да говори официално за първи път.

“Знаех, че ще се върна към ААА заглавията в някакъв момент, когато намеря правилният екип и проект,” казва самият той. “Спойлер: намерих го в Ubisoft Quebec, и страшно се вълнувам да го споделя!”


Големият въпрос, разбира се, е по какво работи Лейдлоу - дали е новият Assassin от Квебек? Може би. Само че въпросното студио обяви току що разкриването на 200 нови работни места в отделен офис, което някак звучи като чисто ново място, за чисто нова поредица.


Водещата разработка на последните четири Assassin’s Creed заглавия се поделя между студията в Монреал и Квебек, като поредността сочи към Монреал за следващата игра от безкрайното псевдо-историческо приключение. Ubisoft вече потвърдиха, че няма да има Assassin’s Creed игра през 2019 (като вместо това Odyssey ще получи десетки часове ново съдържание под формата на експанжъни). Какво обаче кроят Ubi в Квебек, и къде се вписва един от най-талантливите бивши кадри на BioWare в целия пъзел?Майк Лейдлоу, бившият ръководител на поредицата Dragon Age в BioWare, се присъедини към Ubisoft Quebec, за да работи като креативен директор по нов, необявен проект.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!