Close to the Sun се приближава към BioShock

От
В. Рашковски
на
20/12/2018

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Aenean at sollicitudin enim. 

Donec finibus non purus ac cursus. 

Cras rhoncus auctor facilisis. 

Suspendisse at nibh porta, congue felis nec, ultrices elit. 

Donec nec ornare nunc. 

Integer quis diam at metus tincidunt imperdiet quis quis erat. Integer a ligula at tellus convallis tincidunt quis ut ipsum. Nam vitae lectus risus. Pellentesque id nibh nec nisi pulvinar luctus bibendum vitae dolor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec dui odio, sagittis ut commodo non, mattis in tellus.

Pellentesque auctor maximus lacus, vel facilisis eros viverra id. Nunc euismod vestibulum est, ut porta sapien finibus ut. Curabitur tempor eros diam, non cursus dui finibus id.

Integer quis diam at metus tincidunt imperdiet quis quis erat. Integer a ligula at tellus convallis tincidunt quis ut ipsum. Nam vitae lectus risus. Pellentesque id nibh nec nisi pulvinar luctus bibendum vitae dolor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec dui odio, sagittis ut commodo non, mattis in tellus.

Close to the Sun се приближава към BioShock

 
Публикувана на
20/12/2018
Тъмен режим

Не ми се вярваше, но е факт: от последния BioShock са минали шест години. Дали това е основателна причина да бълнувам насън в копнеж по стилни, ретро-sci-fi светове и ар деко стилистика? Бих казал, че да. И изглежда, точно това ще получа от Close to the Sun.


Играта се  развива в алтернативна версия на 19 век, на борда на напредничав за времето си летящ кораб — построен от Никола Тесла (да, същият от историята) и откъснат от човешкото простолюдие. И ако жанрът на играта — хорър от първо лице — не ви го показва достатъчно ясно, нещо в тази научна утопия се обърква много, много жестоко.


Поемаме ролята на Роуз, млада журналистка, която търси сестра си — и досущ като поредицата-вдъхновителка BioShock, постепенно ще разкриваме какво се е оплело. За разлика от BioShock обаче, няма да имаме никакви оръжия и суперсили на разположение. Ще бъдем напълно безпомощни, и ще разчитаме само на тихата си стъпка и бързото мислене в добре познатoтo Amnesia-комбo от прикриване и пъзели.

Close to the Sun се разработва от малкото италианско студио Storm in a Teacup, които едва ли познавате от инди XBox ексклузива Nero, но екипът е достатъчно опитен и обещаващ за да си заслужи финансиране от самите Epic с тазгодишния Unreal Dev Grant. Достатъчно обещаващи са и да си намерят разпространител в лицето на Wired, и предстоящата им игра се предвижда за PC, PlayStation 4 и Xbox One догодина.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!