The Lord of the Rings: Gollum ще следва по-стриктно творбите на Толкин

 
Публикувана на
8/1/2020
Тъмен режим

Когато Middle-Earth Enterprises решават, че е време за нова игра за Средната Земя, Daedalic Entertainment незабавно изскачат на челно място в кръгозора им. Днес в сделката между двете компании фигурира разработката на цели три игри - The Lord of the Rings: Gollum е само началото!

Daedalic открай време са рок звезди в приключенския пъзел жанр и са значителна стъпка встрани от последните изпълнени с агресия и битки Shadow of Mordor и Shadow of War. Това е и желанието на Middle-Earth Enterprises, компанията, която държи световните права над Хобит и Властелинът на Пръстените - нова игра, в която фокусът е върху добре развита, интригуваща история.

Lord of the Rings: Gollum, която предстои да излезе през 2021 г. за PC, PlayStation 5 и Xbox Series X, ще разкаже откъси от живота на Голъм (на български познат и като Ам-гъл) от откриването на Единия пръстен до началото на трилогията. Като геймплей можем да очакваме ловко шмугване покрай неприятели, както и интересна система за вземане на решения - малкият Голъм все пак страда от тежко раздвоение на личността и често ще ни се налага да избираме между желанията на мекушавия Смийгъл (истинското име на мутиралия хобит) и тези на хищния Голъм.

Друга значителна разлика в разработката на играта е, че Daedalic ще черпят вдъхновение не от познатата на всички ни трилогия на Питър Джаксън, а директно от творбите на Толкин. В книгите конкретно описание на Голъм така и не е упоменато например - в ранни илюстрации прокълнатото създание изглежда в пъти по-голямо от спаружения, клечав Голъм на талантливия Анди Съркис.

2020 г. тъкмо започна, а вече нямам търпение да приключи!

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!