Вижте бруталния Doom Eternal в действие

От
В. Рашковски
на
11/8/2018

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Aenean at sollicitudin enim. 

Donec finibus non purus ac cursus. 

Cras rhoncus auctor facilisis. 

Suspendisse at nibh porta, congue felis nec, ultrices elit. 

Donec nec ornare nunc. 

Integer quis diam at metus tincidunt imperdiet quis quis erat. Integer a ligula at tellus convallis tincidunt quis ut ipsum. Nam vitae lectus risus. Pellentesque id nibh nec nisi pulvinar luctus bibendum vitae dolor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec dui odio, sagittis ut commodo non, mattis in tellus.

Pellentesque auctor maximus lacus, vel facilisis eros viverra id. Nunc euismod vestibulum est, ut porta sapien finibus ut. Curabitur tempor eros diam, non cursus dui finibus id.

Integer quis diam at metus tincidunt imperdiet quis quis erat. Integer a ligula at tellus convallis tincidunt quis ut ipsum. Nam vitae lectus risus. Pellentesque id nibh nec nisi pulvinar luctus bibendum vitae dolor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec dui odio, sagittis ut commodo non, mattis in tellus.

Вижте бруталния Doom Eternal в действие

 
Публикувана на
11/8/2018
Тъмен режим

Двама от главните виновници за новия Doom - Marty Stratton (game director) и  Hugo Martin (creative director) - дадоха първи, но доста обстоен поглед в предстоящия Doom Eternal за всички фенове, присъствали на тазгодишния QuakeCon. За щастие годината е 2018, и може да видим всеки демоничен, кървав детайл на бясната феерия от експлозии, във високо качество, още днес:

 

Целта на новия Doom Slayer е “да бъде най-могъщият, най-всепомитащ герой, който някога сме правили,” разказва Marty Stratton от id Software. На сцената бяха показани и редица концептуални картини на нови врагове, които ще срещнем в играта. Той обърна специално внимание, че последният от тях прилича много на самия Doom Slayer, и че “ще има история зад това.”

Класическата Doom двуцевка също е получила ъпгрейди, които включват кука за придърпване (grappling hook), която закачаме най-вече в лицата на безспирно прииждащите орди от демони. Беше показано и прикрепено към китката на героя острие, което прави екзекуцията на демони още по-зрелищна. Накратко казано, всичко е по-голямо и по-брутално от миналия Doom, колкото и трудно да звучи това.

Има интересни нововъведения в мултиплеъра; играчите ще могат да поемат ролята на демони и да “нахлуят” (invade) в кампанията на други играчи по Soul-овски, и дори да се съюзят с други играчи на лов за самотни Demon Slayer-и онлайн. От id все пак ни увериха, че ако искате просто да се съсредоточите върху мисиите, може да изключите инвазиите.

 

“Вече не правим просто Doom игра - строим Doom вселена,” наблегна Stratton в презентацията. Ще бъдете възнаградени ако изследвате света и се зачетете в историята. Загатнати бяха и редица екзотични локации, включително нещо, което е Doom версията на… Рая? Както подобава, демото завърши с титанично голям демон, когото Doom Slayer-ът посрещна с подходящо масивен меч от (не)чиста, червена енергия.

Може би си спомняте нашият коментар от събитието, когато Doom Eternal беше обявен на Е3 2018. Още тогава бяха хвърлени бомбастични обещания като “по-могъщ Doom Slayer, двойно повече демони и много по-отворен свят”. След днешната презентация съм все по-склонен да им вярвам. Все още нямаме официална дата за излизане на играта, но знаем платформите: PC, PS4, XBox One и (любопитно, едновременен релийз) на Nintendo Switch.

P.S. От id потвърдиха, че вместо посредствени мултиплеър карти като в Doom от 2016, DLC-то на Doom Eternal ще бъде сюжетно и сингълплеър ориентирано. Fuck yeah.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!