Надникнете за час в Death Stranding

Тъмен режим
Нощен режим
Дневен режим

В рамките на последното Tokyo Game Show, Hideo Kojima ни даде най-акуратната презентация към днешна дата какво точно представлява Death Stranding. Това се случи благодарение на (общо) над час чист геймплей от кампанията на играта, разделен на две части, който демонстрира различни нейни аспекти — различни от пространните, разточителни кътсцени с високоплатени холивудски актьори, с които свикнахме покрай това заглавие.


Казано накратко: играта разчита много на своята симулация на пътешестване (в класическия смисъл на думата: вървене по труден терен, изкачване и спускане, плуване), разнообразена с бойни сегменти и управление на превозни средства. Крайната цел? Sam, героят на Norman Reedus, да пренесе товарът си от източния до западния щатски бряг, в героичното си усилие да ‘свърже’ Америка наново.


Колкото повече носите, толкова повече ще се борите с товара си. Ботушите ви ще се износват с времето и ще трябва да се сменят. Можете да релаксирате в минерални извори и кални бани с вашето зловещо sci-fi бебе. Просто Коджимски неща, нали се сещате.


Играта ще предлага и асинхронна мултиплейър функционалност, в която ще намирате предмети оставени от други играчи, или техен изпуснат багаж. Можете да призовавате и безплътните им образи, които да ви помагат в битка.


Ако пък не сте се нагледали на кинематографични извадки от играта, можете да гледате и новото седемминутна ‘въвеждаща’ кътсцена, която беше демонстрирана зад закрити врати на Gamescom.


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Надникнете за час в Death Stranding

В рамките на последното Tokyo Game Show, Hideo Kojima ни даде най-акуратната презентация към днешна дата какво точно представлява Death Stranding. Това се случи благодарение на (общо) над час чист геймплей от кампанията на играта, разделен на две части, който демонстрира различни нейни аспекти — различни от пространните, разточителни кътсцени с високоплатени холивудски актьори, с които свикнахме покрай това заглавие.


Казано накратко: играта разчита много на своята симулация на пътешестване (в класическия смисъл на думата: вървене по труден терен, изкачване и спускане, плуване), разнообразена с бойни сегменти и управление на превозни средства. Крайната цел? Sam, героят на Norman Reedus, да пренесе товарът си от източния до западния щатски бряг, в героичното си усилие да ‘свърже’ Америка наново.


Колкото повече носите, толкова повече ще се борите с товара си. Ботушите ви ще се износват с времето и ще трябва да се сменят. Можете да релаксирате в минерални извори и кални бани с вашето зловещо sci-fi бебе. Просто Коджимски неща, нали се сещате.


Играта ще предлага и асинхронна мултиплейър функционалност, в която ще намирате предмети оставени от други играчи, или техен изпуснат багаж. Можете да призовавате и безплътните им образи, които да ви помагат в битка.


Ако пък не сте се нагледали на кинематографични извадки от играта, можете да гледате и новото седемминутна ‘въвеждаща’ кътсцена, която беше демонстрирана зад закрити врати на Gamescom.