Blizzard спират работа по необявен StarCraft шуутър

Нощен режим
Дневен режим

Според репортаж на Jason Schreier от Kotaku, Blizzard спират разработката на необявен first person shooter в Star Craft вселената, който е бил в разработка през последните две години. Кодовото му название е било ‘Ares’ и е бил оприличаван на “Battlefield във вселената на StarCraft”.


Работата по Ares е започнала в 2017, водена от Dustin Browder — главният дизайнер на StarCraft II и Heroes of the Storm. Ранните прототипи са представяли баталии между Terran-ски пехотинци срещу Zerg-ските пълчища; според Schreier, хора с досег до проекта са го намирали за “доста добър”, макар и да признават, че е напредвал прекалено бавно.


Попитани от Kotaku за коментар по отношение на Ares, Blizzard са върнали стандартния за тях отговор при спряна разработка. “Винаги имаме хора, които работят по различни идеи зад кулисите — включително и сега, по множество проекти. (...) Както се е случвало и многократно преди, винаги съществува възможността да решим да не продължим с даден проект.”


Очевидно това се е случило и този път, като източници на Kotaku твърдят, че решението разработката на Ares (а също и необявено мобилно заглавие) да бъдат прекратени е направено преди няколко седмици. Служителите по тези проекти са пренасочени в разработки на Blizzard с по-висок приоритет — по-конкретно, Diablo 4 и Overwatch 2. И двете се очаква да имат силно присъствие на Blizzcon 2019.


Schreier разкрива още, че Overwatch 2 ще има силно застъпен PvE елемент, който източниците му в Blizzard сравняват с ко-оп шуутър ала Left 4 Dead.


Събитията от последните дни със сигурност оставят познат привкус у дългогодишните Blizzard и StarCraft фенове — това не е първият случай, в който не-RTS игра от тази вселена среща предсрочния си край. Разработката на конзолния екшън адвенчър Star Craft: Ghost беше прекратена в 2006, четири години след официалното ѝ обявяване. Тогавашната причина беше пренасочването на разработчици към феноменално успешният World of Warcraft дебют. Новоотмененият Ares не е аномалия; естеството на гейм разработката често завършва в множество несбъднати прототипи — съжалявам единствено StarCraft почитателите, които за пореден път теглят късата клечка.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Blizzard спират работа по необявен StarCraft шуутър

Според репортаж на Jason Schreier от Kotaku, Blizzard спират разработката на необявен first person shooter в Star Craft вселената, който е бил в разработка през последните две години. Кодовото му название е било ‘Ares’ и е бил оприличаван на “Battlefield във вселената на StarCraft”.


Работата по Ares е започнала в 2017, водена от Dustin Browder — главният дизайнер на StarCraft II и Heroes of the Storm. Ранните прототипи са представяли баталии между Terran-ски пехотинци срещу Zerg-ските пълчища; според Schreier, хора с досег до проекта са го намирали за “доста добър”, макар и да признават, че е напредвал прекалено бавно.


Попитани от Kotaku за коментар по отношение на Ares, Blizzard са върнали стандартния за тях отговор при спряна разработка. “Винаги имаме хора, които работят по различни идеи зад кулисите — включително и сега, по множество проекти. (...) Както се е случвало и многократно преди, винаги съществува възможността да решим да не продължим с даден проект.”


Очевидно това се е случило и този път, като източници на Kotaku твърдят, че решението разработката на Ares (а също и необявено мобилно заглавие) да бъдат прекратени е направено преди няколко седмици. Служителите по тези проекти са пренасочени в разработки на Blizzard с по-висок приоритет — по-конкретно, Diablo 4 и Overwatch 2. И двете се очаква да имат силно присъствие на Blizzcon 2019.


Schreier разкрива още, че Overwatch 2 ще има силно застъпен PvE елемент, който източниците му в Blizzard сравняват с ко-оп шуутър ала Left 4 Dead.


Събитията от последните дни със сигурност оставят познат привкус у дългогодишните Blizzard и StarCraft фенове — това не е първият случай, в който не-RTS игра от тази вселена среща предсрочния си край. Разработката на конзолния екшън адвенчър Star Craft: Ghost беше прекратена в 2006, четири години след официалното ѝ обявяване. Тогавашната причина беше пренасочването на разработчици към феноменално успешният World of Warcraft дебют. Новоотмененият Ares не е аномалия; естеството на гейм разработката често завършва в множество несбъднати прототипи — съжалявам единствено StarCraft почитателите, които за пореден път теглят късата клечка.