Witchfire ще бъде правнука на Painkiller

От
В. Рашковски
на
7/1/2019

Да се изправим пред две печални истини: едно, вещиците не съществуват (каквото и да се опитват да ме убедят симпатично окултни девойчета по съмнителни фестивали) и две, когато една игра се разработва от шепа хора — какъвто е случаят с Witchfire — прогресът е много бавен. Става въпрос за студиото The Astronauts, което най-скоро си припомнихме покрай прочувственият инди-любимец The Vanishing of Ethan Carter.


В скорошен блог пост, симпатягите от студиото обявиха, че започват поредица от седмични блог постове за прогреса на играта. А тя, смея да кажа, изглежда зловещо добре.


Прочее споменах ли, че същите хора стоят зад Painkiller и Bulletstorm? Май това ще е по-релевантното в случая от Итън Картър.


Студиото Astronauts отдалеч предупреждават, че Witchfire няма да бъде сюжетно-ориентирана игра. Няма да има кътсцени, сърцето на играта е другаде (вероятно в дулото на големите пушкала от трейлъра). Фокусът е върху “предизвикателството и майсторството”, твърдят те. Фокус има и върху ебаси-яките-гледки, добавям аз. Можете сами да прочетете за визуалните чародейства на студиото в тази статия.


Иначе, тъй наречените Witchfire Wednesdays ще разкрият не само интересни подробности около играта, но и любопитни аспекти на гейм дизайна, които остават скрити за окото на геймъра.


“Ще говорим защо ни отне един ден да вкараме оръжие в играта, но ни отне три месеца да го накараме да е яко за стрелба с него. Или как се прави наистина страховито чудовище от скица, на която първоначалната реакция е просто смях.”


Дебютна дата все още нямаме, но Astronauts считат (уф, толкова далече звучащата…) 2020 за реалистична прогноза за излизането на Witchfire.


Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!