Ubisoft се борят за нов Splinter Cell

 
Публикувана на
3/10/2018
Тъмен режим

Ubisoft най-сетне нарушиха тишината около Splinter Cell сериите и макар новините да не са точно добри, поне дават лъч надежда в края на тунела. В интервю с Game Informer, Serge Hascoet (Chief Creative Officer на Ubisoft) коментира накратко състоянието на две от по-старите и обичани поредици на компанията.


“Обичам Splinter Cell. Обичам Prince of Persia. Не мога да разпространя конкретна информация на този етап, но мога да кажа, че се борим за ресурси. Не е въпрос на желание, а въпрос на начини за осъществяването му.”


Макар изказването да е умишлено мъгляво не трябва да забравяме, че Ubisoft са огромна компания, и задвижването на колелата на проекти с такъв мащаб е свързано с процеси на одобрение, подбор на екипи и финансирането им. Негласно стои и въпросът как се вписва нишова, тактически ориентирана промъкванка като Splinter Cell с репертоара от отворени, широкодостъпни дигитални светове на днешното Ubi.


За последно влязохме под кожата на Sam Fisher през 2013, в приличната Splinter Cell: Blacklist. Самата игра предложи любопитна бленда от класическо Splinter Cell-овско промъкване и Джейсън Борн-овски схватки - резултатът беше умерен успех сред критиката, но недостатъчни продажби. Оттогава сме виждали най-прошарения таен агент единствено като гост на посредствената Ghost Recon: Wildlands. Положението при Принцът на Персия е още по-трагично, тъй като след The Forgotten Sands от 2010 съвсем сме го загубили сред дюните.

Интервюто с Hascoet разкрива и още няколко интересни подробности около бъдещите планове на Ubisoft. Като за начало, намерението им да експериментират с мултиплейъра в ‘новия’, след-Origins-ов облик на поредицата: “Модерният Assassin’s Creed няма мултиплейър режим, който е ключов за социалния аспект на гейминга, така че проучваме варианти,” казва той.

Споменава се и желанието на Ubisoft да се дистанцират от кътсцените, докато разказват истории. “В игрите трябва винаги да сте участник. Ако искате да сте зрител, отново трябва да е по желание на играча. Играта не трябва да решава вместо вас. Трябва да даваме такъв тип свобода на играча. По-малко кътсцени е добра насока, но най-доброто решение би било играчът сам да избира дали да бъде в кътсцена или не.”

Цялото интервю с Hascoet можете да прочетете тук. И тайничко да се надявате човеко-, материален- и какъвто още ресурс е необходим за нов Сам Фишър и Персийски Принц да се намери скоро.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!