System Shock 3 се завръща към корените

Тъмен режим
Нощен режим
Дневен режим

Излезе нов, pre-alpha геймплей трейлър за System Shock 3 — и смея да твърдя, че изглежда доста обещаващо, особено на фона на предходната недодялана демонстрация и цялостното впечатление за проблемна разработка, което оставяше проекта до момента.


Това е най-дългият ни поглед зад кулисите на играта до момента и този път ни потапя успешно в потискащата атмосфера, която целят разработчиците от OtherSide. Плашеща и мрачна sci-fi гротеска, която извиква най-правилните спомени от древния си първоизточник, както и по-скорошни успехи в жанра като Dead Space.


Зад всичко стои, както винаги, небезизвестният изкуствен интелект Shodan — вездесъщ и заплашителен глас на всичко, което някога е тревожело човешката раса в перспективата за роботското съзнание. Да слушаш студената, обективна преоценка на човечеството за техните недостатъци, докато безчувствени стоманени крайници разкъсват плът е гаранция за побиване на тръпки, поне при мен.


От чисто фенска гледна точка е доста окуражаващо най-сетне да видим System Shock 3 в действие, след повече от четири години потайна разработка и не особено видим прогрес. Допълнителни притеснения за бъдещето на проекта внесе затварянето на разпространителя Starbreeze, с който разработчиците колаборираха. OtherSide обаче уверено твърдят, че разработката продължава, и че играта е наполовина завършена. Екипът е предвождан от самия Warren Spector, легендарен гейм дизайнер, на когото държим именитите 90-арски Системни Шокове.


System Shock 3 все още няма конкретна дата, но обявената цел е да излезе за PC догодина.


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

System Shock 3 се завръща към корените

Излезе нов, pre-alpha геймплей трейлър за System Shock 3 — и смея да твърдя, че изглежда доста обещаващо, особено на фона на предходната недодялана демонстрация и цялостното впечатление за проблемна разработка, което оставяше проекта до момента.


Това е най-дългият ни поглед зад кулисите на играта до момента и този път ни потапя успешно в потискащата атмосфера, която целят разработчиците от OtherSide. Плашеща и мрачна sci-fi гротеска, която извиква най-правилните спомени от древния си първоизточник, както и по-скорошни успехи в жанра като Dead Space.


Зад всичко стои, както винаги, небезизвестният изкуствен интелект Shodan — вездесъщ и заплашителен глас на всичко, което някога е тревожело човешката раса в перспективата за роботското съзнание. Да слушаш студената, обективна преоценка на човечеството за техните недостатъци, докато безчувствени стоманени крайници разкъсват плът е гаранция за побиване на тръпки, поне при мен.


От чисто фенска гледна точка е доста окуражаващо най-сетне да видим System Shock 3 в действие, след повече от четири години потайна разработка и не особено видим прогрес. Допълнителни притеснения за бъдещето на проекта внесе затварянето на разпространителя Starbreeze, с който разработчиците колаборираха. OtherSide обаче уверено твърдят, че разработката продължава, и че играта е наполовина завършена. Екипът е предвождан от самия Warren Spector, легендарен гейм дизайнер, на когото държим именитите 90-арски Системни Шокове.


System Shock 3 все още няма конкретна дата, но обявената цел е да излезе за PC догодина.