Epic Games Store продължава с раздаванията през 2020

 
Публикувана на
15/1/2020
Тъмен режим

Мина малко повече от година, откакто Epic пуснаха своя собствен дигитален магазин за игри през декември 2018 — и за това сравнително кратко време, изглежда платформата е набъбнала прилично, чисто статистически. 


Благодарение на инфографиката, пусната от Epic тази седмица, вече знаем следното: 108 милиона клиенти, които са похарчили общо 680 милиона долара в магазина. Без съмнение значителна част от тези успехи се дължат на Fortnite, тъй като похарченото от играчи за не-Epic-ски игри наброява 251 милиона долара.


Макар да нямаме актуални данни за Steam, знаем че през януари миналата година те оповестиха 90 милиона месечни потребители. Разбира се, това е много по-впечатляваща бройка — няма гаранция каква част от 108-те милиона на Epic са активни потребители.

Скролнахте до края. Поздравления!


Макар че не публикуват конкретни статистики за най-популярните си игри, челните места са заети от World War Z, Satisfactory, Dauntless, Metro Exodus, Untitled Goose Game, The Outer Worlds, Borderlands 3, The Division 2 и Control. Независимо от отношението ни към тях, изглежда сделките за ексклузивитет на Epic са успешен бизнес ход.


Заедно с тези статистики, Epic обявиха намерението си да продължат седмичното раздаване на безплатни игри през цялата 2020, което досега е обогатило библиотеките ни със 73 заглавия. Epic затвърдиха и желанието си да продължат поддръжката на крос-платформена игра на PC, мобилни и конзолни устройства.


“През 2020 ще продължим да проправяме път към отворени и изгодни към разработчици условия, с 88% дял от печалбата, поддръжка на разплащателни системи на разработчици и издатели, и интеграция на безключова покупки чрез Humble (и други магазини скоро)”, завършват Epic прессъобщението си.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!