Усложни/улесни Vampyr

От
В. Рашковски
на
7/1/2019

Независимо дали предпочитате вампирите си корави и чудовищни като Носферату или нежни и прочувствени като Едуард от Здрач, Vampyr ще има какво да ви предложи. Или поне така обещават разработчиците Dontnod, които са заложили ъпдейт с ново съдържание и трудности за играта късно това лято. Целта е да можете да се концентрирате върху историята или битките по ваше усмотрение.

Новият hard режим прави битките "много по-трудни", и намалява точките опит, които се взимат от схватки със случайни противници (а те така или иначе, уверявам ви, са малко). Това предполагаемо гарантира, че ще разчитате на кръвта на невинните жители на Лондон за да увеличите вампирските си сили, тъй като те остават единствения ви сигурен източник на прогрес. Поставен така, един от възможните завършеци на играта - идеалистичният "пацифистки" край - на hard трудност звучи направо невъзможен.

На другият край на спектъра, story режимът измества фокуса върху сюжета и намалява предизвикателството в боя. Ако сте фенове на по-разказваческата игра на Dontnod, Life is Strange, или просто имате резерви към вдървените, моето-първо-екшън-RPG битки (тук бих ви разбрал напълно), този нов режим на игра ще ви позволи да се фокусирате на мрачния й сюжет и готическа естетика.

Ъпдейтът обещава и много оптимизации, които да изгладят противоречивото геймплей изживяване във Vampyr. Хвала, че Dontnod не загърбват проекта след излизането му, тъй като (любопитно!) напук на посредственото си представяне сред критици, играта се продава много добре, а закупилите фенове заслужават повече. Умело пласирайки се в мъртвешкия летен сезон, вампирското RPG достигна половин милион продадени копия за по-малко от месец, и стабилизира присъствието на Dontnod на development пазара. Остава само ъпдейтът да стабилизира моите нерви, като вкара fast travel система в играта.

Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!