Поглед от орбита на Beyond Good And Evil 2

 
Публикувана на
11/12/2018
Тъмен режим

Знаете ли, има някакъв шанс Beyond Good And Evil 2 да не е мираж! В последното промо видео и продължителен стрийм от разработчиците, Ubisoft Montpellier ни дадоха най-общ поглед върху тяхната френско-комиксова, космическо-пиратска игра. Представете си нещо като Mass Effect, но в още по-интересна вселена, ако това е възможно. Видяхме малко наземни битки, космически пътувания, пърпорене с ховър-мотор и дори разходка в космическата безтегловност. Видеото ни дава и първи поглед към кооперативния режим на игра, системите за наемане на екипаж, както и куп други малки детайли. Вижте сами по-долу.


Макар да нямат свръхамбициите на космически опери като Elite: Dangerous и Star Citizen, шестте планети от слънчевата система на Beyond Good And Evil 2 изглеждат достатъчно масивни - далеч отвъд скромния левъл дизайн на оригинала. От друга страна, бойната система навява спомени за 15-годишния си предшественик, съчетавайки комбо-базирана меле система с далекобойни атаки. Сканирането на околния свят и вразите преди битка пък напомня както за модерните популярни sci-fi поредици ала Mass Effect, така и на ‘домашните’ студийни разработки в стил Assassin’s Creed.


Но колкото и прилики с предходни заглавия или препратки да открия, мащабът на играта остава зашеметяващ - от типа, който само студио като Ubisoft може да си позволи. Ще поемем ролята не само на създаден от нас герой, но и космически кораб - играта ще ни позволи да майсторим звездолет по наше усмотрение, с който да излитаме от кораба-майка и да кръстосваме космоса. Самите космически битки са все още постни, но пък и играта е в много ранен етап на разработка - а спрямо показаното преди месеци, играта напредва стабилно. Ако ви се гледа и нещо по-натурално и без сценарии, може да видите и половин час суров геймплей от Мишел Ансел и компания.


Много от знаковите Beyond Good And Evil неща ги няма в демонстрацията - колоритните персонажи, запомнящият се сюжет и диалог - но тези неща се добавят доста по-нататък в разработката така или иначе. Радва най-вече факта, че тази игра се случва изобщо - а не е просто ефемерен призрак, който скача от едно Е3 в друго през годините, без да се материализира в нещо конкретно. А, и това, че до момента втората част изглежда като “Петият Елемент”в гейм вариант. Най-сетне мога да се преструвам на Корбен Далас качествено, така че съм готов да чакам.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!