Westwood ветерани ремастерират Command & Conquer

 
Публикувана на
15/11/2018
Тъмен режим

EA потвърдиха, че наскоро обявеният Command & Conquer ремастър ще бъде под ръководството на Petroglyph Games - студио, основано от ключови членове на оригиналният C&C екип от отдавна закритото Westwood.


Новината за PC ремастърите на Command & Conquer поредицата изплуваха в интернет през октомври, като отговор на (меко казано) гневната реакция на феновете към Command & Conquer: Rivals - новата free-to-play RTS мобилна игра от същата вселена. Изказването на Jim Vessella, продуцент от EA, беше красноречиво: “...чухме ви кристално ясно: феновете искат франчайза да се завърне на компютърния екран.”

В нов пост в Command & Conquer subreddit-а Vessella потвърди, че ремастър програмата на EA ще започне с Command & Conquer: Tiberian Dawn и Command & Conquer: Red Alert, а също и експанжъните Covert Ops, Counterstrike, and Aftermath. Те ще бъдат събрани в единна колекция, която няма да изисква никакви микротранзакции.

Vessella отговори на “здравословния скептицизъм” във фенската общност относно обявените ремастъри. “Как бихме могли да осъвременим тези заглавия, запазвайки автентичността на оригиналните преживявания?”, запитва той. “Реално погледнато, няма по-добър начин да го постигнем от това да си партнираме с някои от талантливите разработчици, които дадоха живот на оригиналите.”


С оглед тази цел, EA взеха на помощ Petroglyph Games, в чиито състав откриваме един от създателите на Command & Conquer (и lead programmer на Tiberian Dawn и Red Alert) Jo Bostic, Red Alert lead programmer-ите Steve Tall и Mike Legg, и дори оригиналният C&C community manager - Ted Morris. Отделно, Petroglyph потвърдиха намесата на audio director ветерана Frank Klepacki, който е композирал абе буквално всичко, което си спомняте от тези игри. Да, Hell March също.


Според Vessella, специализираното CG студио  Lemon Sky пък ще “помогне да пренесем оригиналните игри в блестящо 4k”.


По-нататък в поста на Vessella се включва Jo Bostic, обяснявайки накратко намесата на Petroglyph в Command & Conquer ремастърите. Според него, студиото “цели преживяване, което се възползва от всички графични, онлайн и технологични подобрения, които просто не съществуваха през 1995.” Тъй като екипът още формулира окончателният план за разработка, той добави: “Искам да чуя от самите фенове, какво биха искали да получат от проекта.”


“Ако можехте да върнете времето назад, какво бихте искали в оригиналните C&C игри?,” пита Bostic. “Колко бихте искали да се придържаме към първообраза? Какви модерни подобрения могат да се добавят, без да покварят сърцевината на играта? Промени в баланса? Започваме работа съвсем скоро, и сега е моментът гласът ви да бъде чут.”


Макар по всичко да личи, че ще мине време до излизането на Command & Conquer ремастърите, феновете могат да са една идея по-спокойни - проектът е в сигурни ръце.


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!