Valve искат втори шанс за Artifact

Нощен режим
Дневен режим

Нещата изобщо не вървят добре за доскоро очакваната със затаен дъх CCG игра на Valve - Artifact. От излизането си през ноември миналата година досега тя носи само разочарование на разработчиците си, след като претърпя попарващ спад на масата си от играчи - от около 60 000 души - на малко повече от 200 по официални статистики на Steam Charts. За често визираните като безпогрешни Valve, които на всичкото отгоре с това заглавие искаха да обявят завръщането си към разработка на игри, това е най-голямата отчетена пропаст между очаквания и нагледни резултати, перифразирайки думите на един от разработчиците ѝ - Jeep Barnett.


Компанията публикува обяснение на страницата на играта, в което признава провала си и намерението да замрази играта, докато стане ясно на къде ще поемат с нея оттук нататък. Ето откъс от него:


“Когато пуснахме на пазара Artifact, мислехме, че това е началото на дълго пътешествие, че ще положи основите на нещо, което ще се развива през годините. Имахме план веднага да се впуснем в обичайната си стратегия на постоянни ъпдейти, обосновани от диалога между феновете ни от една страна, и между тях и нас - от друга. Очевидно нещата не се развиха така, както се надявахме. Artifact представлява най-голямото в историята ни несъответствие между очакваниятa ни относно това как ще се приеме наша игра и нагледните резултати. Не смятаме обаче, че хората не са разбрали играта или че я играят по грешен начин. На този етап Artifact вече представлява за нас възможност да станем по-добри в занаята си и да използваме това познание, за да правим по-качествени игри.”


Jeep Barnett уверява, че за Valve е ясно наличието на дълбоко вкоренени проблеми в играта, които не могат да бъдат адресирани само с първоначалния план за регулярно ъпдейтване с нови карти и функционалности. Вместо това Valve смятат,  че е нужно пълно преразглеждане на всичко, включително дизайна на играта, икономиката, социалния аспект от преживяването и много други. А това ще отнеме време.

“Занапред ще сме концентрирани върху адресирането на тези проблеми вместо в това да пускаме ъпдейти. Макар да очакваме този процес на експериментиране и разработка да отнеме значително време, сме амбицирани да се справим с предизвикателството и ще ви информираме веднага, щом сме готови,” завършва Barnett.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Valve искат втори шанс за Artifact

Нещата изобщо не вървят добре за доскоро очакваната със затаен дъх CCG игра на Valve - Artifact. От излизането си през ноември миналата година досега тя носи само разочарование на разработчиците си, след като претърпя попарващ спад на масата си от играчи - от около 60 000 души - на малко повече от 200 по официални статистики на Steam Charts. За често визираните като безпогрешни Valve, които на всичкото отгоре с това заглавие искаха да обявят завръщането си към разработка на игри, това е най-голямата отчетена пропаст между очаквания и нагледни резултати, перифразирайки думите на един от разработчиците ѝ - Jeep Barnett.


Компанията публикува обяснение на страницата на играта, в което признава провала си и намерението да замрази играта, докато стане ясно на къде ще поемат с нея оттук нататък. Ето откъс от него:


“Когато пуснахме на пазара Artifact, мислехме, че това е началото на дълго пътешествие, че ще положи основите на нещо, което ще се развива през годините. Имахме план веднага да се впуснем в обичайната си стратегия на постоянни ъпдейти, обосновани от диалога между феновете ни от една страна, и между тях и нас - от друга. Очевидно нещата не се развиха така, както се надявахме. Artifact представлява най-голямото в историята ни несъответствие между очакваниятa ни относно това как ще се приеме наша игра и нагледните резултати. Не смятаме обаче, че хората не са разбрали играта или че я играят по грешен начин. На този етап Artifact вече представлява за нас възможност да станем по-добри в занаята си и да използваме това познание, за да правим по-качествени игри.”


Jeep Barnett уверява, че за Valve е ясно наличието на дълбоко вкоренени проблеми в играта, които не могат да бъдат адресирани само с първоначалния план за регулярно ъпдейтване с нови карти и функционалности. Вместо това Valve смятат,  че е нужно пълно преразглеждане на всичко, включително дизайна на играта, икономиката, социалния аспект от преживяването и много други. А това ще отнеме време.

“Занапред ще сме концентрирани върху адресирането на тези проблеми вместо в това да пускаме ъпдейти. Макар да очакваме този процес на експериментиране и разработка да отнеме значително време, сме амбицирани да се справим с предизвикателството и ще ви информираме веднага, щом сме готови,” завършва Barnett.