Star Wars Episode I: Racer с фенски римейк

Ако имаше награди за най-бързо получена запорна заповед, то настоящия фенски римейк на Star Wars Episode I: Racer със сигурно би взел приза — не може току така да настъпиш Мики Маус и компания, все пак. Постигнатото от римейка в Unreal Engine 4 е повече от впечатляващо обаче, и си заслужава краткото материалче — преди Дисни да пуснат интернет потеря подир разработчика.

Творението на Rob Jin попадна под всемогъщото YouTube око и се разпространи с мълниеносна скорост — очаквано, предвид хорската любов към първообраза от 1999 г. Макар и в ранна версия и със съмнително бъдеще, фенският римейк вече включва всички основни механики от оригинала: балансът между boost и repair, перспективи от първо и трето лице, както и значително подобрена физика, благодарение на модерния енджин. Има даже AI врагове, срещу които да се упражнявате. Ето и кратко трейлърче по темата:


За незапознатите със Star Wars Episode I: Racer, първо — срам!, а сега по същество: това е една от най-приятните игри на LucasArts от съпътстващата Star Wars филмите дигитална вселена. Излиза през (вече далечната, ужас) 1999 за PC, Nintendo 64, Game Boy Color, че даже и Dreamcast. Играта е запомнена с любов както от критици, така и от масовата публика заради страхотното си усещане за скорост, инутитивните си контроли и точната доза Star Wars извънземна чудатост.


Не си правя илюзиите, че фенски проект в този франчайз може да просъществува дълго — но се надявам да напомни на Междузвезни Войни правоносителите, че все още може да се направи обичана и запомняща се игра по тази вселена. А не само сухи, корпоративни мултиплейър шуутъри с lootbox-ове.


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!