Sekiro демонстрира нинджа мурафети

Нощен режим
Дневен режим

FromSoftware инжектират финална доза хайп в и без това предозиралите ни вени с последния трейлър на Sekiro: Shadows Die Twice дни преди премиерата ѝ в петък. С това видео от From ни намигват, че Bloodborne не е нито най-агресивното, нито най-гъвкавото, на което са способни откъм геймплей и сякаш отправят едно послание към колегите си от Team Ninja — че техният прочит върху жанра (Nioh), също поместен в Сенгоку ерата от японската история, е очарователен, но “елате сега да видите ние как го правим”.


Макар и бойната система да е базирана на тази от Dark Souls, с прилежащите акценти върху lock-on механиката и камерата над рамото на героя, тук тя напомня на по-старите произведения на FromSoft — особено Otogi, както и работата им по Tenchu в миналото. Изглежда сякаш битките в Sekiro могат лесно да станат дълги и оплетени, с по няколко мини боса, които те тормозят, заедно с половин дузина пушечно месо на тяхна страна. Разгърнатата маневреност на героя, съчетана с новата grapple механика, ни позволява да действаме като пълнокръвни аниме нинджи и да посичаме отделили се от групата врагове, докато стигнем до ядрото ѝ.


Играта изглежда не залага толкова на RPG елементи, колкото Nioh, като прогресията се осъществява по строго определено дърво на уменията, с постепенно отключващи се нови приспособления за изкуствената ръка на протагониста. Демонстрираните босове напомнят най-вече за по-маневрените такива от Bloodborne и сякаш вече заемат по-голямата част от играта (може би е дошъл краят на “stick to the butt / harass the ass” ерата?). Смъртта заема централно място в геймплея (шокиращо, нали?), като ще получаваме по един допълнителен “живот” при всеки достигнат чекпойнт или успешно stealth убийство. И докато първото напомня за bonfire-ите от Dark Souls и фенерите от Bloodborne, второто е нововъведение. Очаквано, две умирания подред означават загуба на много ценни придобивки (включително и мебелировката у вас, станала жертва на гнева ви), но и, както всички знаем, нямаме търпение отново да поемем този риск.


Sekiro: Shadows Die Twice излиза в петък, 22.03.2019, за PC, Playstation 4 и Xbox One. Издатели са Activision на Запад и FromSoftware за всички останали територии, като засега няма обявени планове за сезонен пас или DLC.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Sekiro демонстрира нинджа мурафети

FromSoftware инжектират финална доза хайп в и без това предозиралите ни вени с последния трейлър на Sekiro: Shadows Die Twice дни преди премиерата ѝ в петък. С това видео от From ни намигват, че Bloodborne не е нито най-агресивното, нито най-гъвкавото, на което са способни откъм геймплей и сякаш отправят едно послание към колегите си от Team Ninja — че техният прочит върху жанра (Nioh), също поместен в Сенгоку ерата от японската история, е очарователен, но “елате сега да видите ние как го правим”.


Макар и бойната система да е базирана на тази от Dark Souls, с прилежащите акценти върху lock-on механиката и камерата над рамото на героя, тук тя напомня на по-старите произведения на FromSoft — особено Otogi, както и работата им по Tenchu в миналото. Изглежда сякаш битките в Sekiro могат лесно да станат дълги и оплетени, с по няколко мини боса, които те тормозят, заедно с половин дузина пушечно месо на тяхна страна. Разгърнатата маневреност на героя, съчетана с новата grapple механика, ни позволява да действаме като пълнокръвни аниме нинджи и да посичаме отделили се от групата врагове, докато стигнем до ядрото ѝ.


Играта изглежда не залага толкова на RPG елементи, колкото Nioh, като прогресията се осъществява по строго определено дърво на уменията, с постепенно отключващи се нови приспособления за изкуствената ръка на протагониста. Демонстрираните босове напомнят най-вече за по-маневрените такива от Bloodborne и сякаш вече заемат по-голямата част от играта (може би е дошъл краят на “stick to the butt / harass the ass” ерата?). Смъртта заема централно място в геймплея (шокиращо, нали?), като ще получаваме по един допълнителен “живот” при всеки достигнат чекпойнт или успешно stealth убийство. И докато първото напомня за bonfire-ите от Dark Souls и фенерите от Bloodborne, второто е нововъведение. Очаквано, две умирания подред означават загуба на много ценни придобивки (включително и мебелировката у вас, станала жертва на гнева ви), но и, както всички знаем, нямаме търпение отново да поемем този риск.


Sekiro: Shadows Die Twice излиза в петък, 22.03.2019, за PC, Playstation 4 и Xbox One. Издатели са Activision на Запад и FromSoftware за всички останали територии, като засега няма обявени планове за сезонен пас или DLC.