Respawn изпъкват с работна етика спрямо Nether Realm и Epic

В ярък контраст с тревожните репортажи за нечовешки работни условия и безкрайни ‘crunch’ периоди в Epic Games и Nether Realm, Respawn Entertainment излязоха с изявление, в което утвърждават първоначалния си план за премерени сезонни ъпдейти за техния хитов battle royale, Apex Legends. “Не искаме да смазваме екипа от работа,” описва становището им накратко.


Apex Legends се изстреля главоломно в геймърското полезрение с внезапното си излизане през февруари и до ден днешен играта е набрала над 50 милиона играчи. Много от тях обаче са свикнали на светкавичния ъпдейт режим на Fortnite, и негодуват за повече и по-регулярно съдържание в Apex.


В лекция на GameBeat Summit обаче, CEO-то на Respawn Entertainment Vince Zampella обясни защо случаят при тях няма да е такъв, и защо студиото ще се придържа към сезонния си план: “Мисълта ни беше, ‘Хей, имаме нещо, чиято популярност експлодира, искаме ли да започнем с опити да го допълваме със съдържание?’ Но трябва първо да погледнем към качеството на живота на екипа. Не искаме да ги преработваме, което да занижи качеството на техния труд. Напротив, ние искаме да го покачим.”


Становището беше потвърдено в съобщение до играчите на Apex Legends от изпълнителния продуцент Drew McCoy. “Знаем, че освен да адресираме проблемите на играта, всеки иска от нас и ново съдържание,” казва той. “Студио културата, която сме работили здраво да култивираме, и здравето на нашия екип са много важни. Взимаме тези неща предвид, когато дискутираме текущия си график, и честотата, с която ще ъпдейтваме играта. Дългосрочната ни цел е да осигурим, че Apex Legends винаги ще е жизнена и еволюираща игра, с фокус върху качеството на съдържанието пред скоростта на излизането му. Същевременно искаме да запазим студийната ни култура, която избягва смачкващите crunch периоди, които водят до ‘изпушване’, или дори по-лоши неща.”


McCoy все пак не пропусна да добави, че студиото отчита цялата обратна връзка относно критикувания Сезон 1 и ще направи по-значителни подобрения в следващия, включително нова Легенда (герой), ново оръжие и промени по картата. Феновете на Respawn отпреди Apex обаче несъмнено са жегнати от допълнението, че “се отлагат плановете за бъдещи Titanfall игри”, за да може студиото “напълно да се отдаде на Apex Legends.” Доскоро студиото твърдеше, че ще изкара и ново Titanfall заглавие до края на 2019.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!