Prodeus обещава олдскул DOOM геймплей

Едно от най-ценните търговски качества е да усещаш накъде духа вятъра. Затова когато от една страна слушаш постоянни репортажи, че уж модерните шуутъри спадат масово като продажби и репутация, а от друга - че римейковете се радват на масова истерия и хвърляне на долари по екрана, май посоката на всяка малка инди-игра е предопределен: чупене на ретро-метъра и максимален носталгизъм (това дума ли е изобщо? :D )


В този случай, говорим за ретро пуцалката Prodeus, чиито зърнести пиксели и целенасочено пластмасова лъскавина я правят идеалният духовен наследник на кървавите техно-касапници от късните ‘90. Един литър DOOM, една щипка Metroid Prime, плюс палитра от гарнитури като SiN, Quake, Blood и каквото още се сетите от периода - и ето ви рецептата за оловното ястие, творба на скромно дуо от разработчици, предвидена да излезе догодина. Засега имаме само апетитен трейлър.


Окей, да си го признаем дружно: Prodeus няма капка оригиналност. Но както гласи вечната поговорка, ако нещо не е счупено - не го поправяй. Има една простичка прилепчивост в чистокръвния коридорен шуутър, в който мелите безмозъчни демони на фина кайма сред фонтани от комично много кръв. И си имате rocket launcher. Ох, миличък rocket launcher, колко ми липсваш в модерния гейминг.

В очакване на Prodeus догодина, може да си я набележите за wishlist-a в Steam. Играта изглежда напредва добре, така че - кървав палец горе за симпатягите от Bounding Box Software.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!