League of Legends вкарва бърз режим

Riot често експериментират с различни вариации на League of Legends, в опит да намерят златната среда за разтоварващ режим, в който хем да получим почивка от по-ангажиращия 5v5 Summoner’s Rift, хем да не чакаме в безкрайна опашка (кхъ-Dominion-кхъ). Успешният опит по темата преди няколко години беше ARAM (all-random all-middle), а следващият голям експеримент се нарича Nexus Blitz; ако се увенчае с успех, Riot обещават да го оставят за постоянно.

Та, какво представлява? Най-общо, това е бърз 5v5 режим на компактна карта, в който от всеки отбор трима играчи отиват на линии, а другите двама - в джунгла. Макар да е предвидено екшънът да е по-бърз и смъртоносен, концепцията за линии (lanes) и дебнене от храсталака (junglers) от класическия режим остава, за разлика от пенсионираният Dominion режим. Идеята на Riot е уменията, които сме придобили в Summoner’s Rift, да дават отражение и в новата карта.

Новият елемент идва от преследването на задачи (objectives) в самата карта, подбно на Heroes of the Storm, които обаче се активират на всеки няколко минути и избират на случаен принцип. Създателите цитират класически гейм съревнования като King of the Hill, Push the Payload, че даже и Battle Royale-стил смаляваща се карта, като отправни точки за освежаване на 5v5 геймплея. Спечелването на такава задача носи масивни бонуси, някои от които звучат абсурдно забавно (кулите получават куката на Blitzcrank?!) Картата ще възнаграждава и трупането на собствен killstreak, което пък далеч не ми звучи като добра идея, ама да видим.

Очакваме Nexus Blitz на сървърите на 16 август, където ще остане за тестов период от около месец. Ако бъде харесван и успешен (което зависи до голяма степен от теб - да, теб!), ще остане завинаги. Дотогава, може да прочетеш повече за режима тук.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!