Kojima споделя времевата линия на проекта Death Stranding

Нощен режим
Дневен режим

Креативният ум зад Death Stranding, Hideo Kojima, сподели в редица туитове неговият списък за най-важните етапи в развитието както на новото му студио, Kojima Productions, така и на мистериозната му, свръх-амбициозна игра.


“През януари 2016, Death Stranding съществуваше само в ума ми. Сега вече е реалност и мога да споделя датата на излизане, за което благодаря на Guerilla Games. Те бяха така добри да споделят техния енджин, който ценят като живота си. Никога няма да забравя тази връзка (strand)”, споделя Kojima. Любопитен факт: въпросният енджин се казва Decima, на името на холандския пристан в Япония.


След като благодари на Guerilla, той сподели важни моменти от кариерата му след напускането на Konami и ключовата първа година от разработката на играта — включително, че моделирането и кепчъра на ключовите филмови звезди Norman Reedus и Mads Mikkelsen е завършено още преди да бъде избран енджина в късната 2016. Kojima сподели и редица непринудени снимки от процеса, включително такива с Reedus, Mikkelsen и Guillermo Del Toro. Пълният списък със събития изглежда горе-долу така:


  • 16 декекври 2015: основах Kojima Productions и започнах да наемам хора;
  • Януари 2016: започнахме да търсим енджин;
  • Февруари 2016: срещнах се с Norman в LA и му предложих главната роля;
  • Март 2016: сканирахме изпълнението на Norman в San Diego за трейлъра;
  • Април 2016: направихме LUDENS CG-то;
  • Май 2016: преместихме се в офис;
  • Юни 2016: презентирах играта пред Mads по Skype и обявихме първия трейлър;
  • Юли 2016: предложих на Mads да участва в проекта в San Diego и обявихме KJP трейлъра;
  • Август 2016: сканирахме изпълнението на Mads за UK трейлъра;
  • Септември 2016: сканирахме изпълнението на Guillermo за канадския трейлър;
  • Есента на 2016: избрахме енджина;
  • Декември 2016: записите временно спряха заради стачката на озвучителската гилдия (SAG-AFTRA);
  • Януари 2017: офисът ни беше завършен.


Преди броени дни Kojima потвърди, че Death Stranding ще излезе по-късно тази година — 8 ноември, по-конкретно — и придружи датата с обстоен нов трейлър, дори включващ късчета геймплей.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Kojima споделя времевата линия на проекта Death Stranding

Креативният ум зад Death Stranding, Hideo Kojima, сподели в редица туитове неговият списък за най-важните етапи в развитието както на новото му студио, Kojima Productions, така и на мистериозната му, свръх-амбициозна игра.


“През януари 2016, Death Stranding съществуваше само в ума ми. Сега вече е реалност и мога да споделя датата на излизане, за което благодаря на Guerilla Games. Те бяха така добри да споделят техния енджин, който ценят като живота си. Никога няма да забравя тази връзка (strand)”, споделя Kojima. Любопитен факт: въпросният енджин се казва Decima, на името на холандския пристан в Япония.


След като благодари на Guerilla, той сподели важни моменти от кариерата му след напускането на Konami и ключовата първа година от разработката на играта — включително, че моделирането и кепчъра на ключовите филмови звезди Norman Reedus и Mads Mikkelsen е завършено още преди да бъде избран енджина в късната 2016. Kojima сподели и редица непринудени снимки от процеса, включително такива с Reedus, Mikkelsen и Guillermo Del Toro. Пълният списък със събития изглежда горе-долу така:


  • 16 декекври 2015: основах Kojima Productions и започнах да наемам хора;
  • Януари 2016: започнахме да търсим енджин;
  • Февруари 2016: срещнах се с Norman в LA и му предложих главната роля;
  • Март 2016: сканирахме изпълнението на Norman в San Diego за трейлъра;
  • Април 2016: направихме LUDENS CG-то;
  • Май 2016: преместихме се в офис;
  • Юни 2016: презентирах играта пред Mads по Skype и обявихме първия трейлър;
  • Юли 2016: предложих на Mads да участва в проекта в San Diego и обявихме KJP трейлъра;
  • Август 2016: сканирахме изпълнението на Mads за UK трейлъра;
  • Септември 2016: сканирахме изпълнението на Guillermo за канадския трейлър;
  • Есента на 2016: избрахме енджина;
  • Декември 2016: записите временно спряха заради стачката на озвучителската гилдия (SAG-AFTRA);
  • Януари 2017: офисът ни беше завършен.


Преди броени дни Kojima потвърди, че Death Stranding ще излезе по-късно тази година — 8 ноември, по-конкретно — и придружи датата с обстоен нов трейлър, дори включващ късчета геймплей.