Iron Harvest мачка с мултиплейър алфа

Тъмен режим
Нощен режим
Дневен режим

Напоследък се улавям, че изпитвам ирационално раздразнение към всичките нещо-си-пънк поджанрове. Жанровете дълго време се ограничаваха с киберпънк и стиймпънк, и аз бях спокоен и щастлив - но в последните години списъкът набъбна главоломно, като вече се срещат извращения като whalepunk (като Dishonored), или пък cloudpunk (с едноименна игра). И въпреки нервните си тикове покрай -пънк жанровете, съм готов да превъзмогна всичко за да доведа Iron Harvest до вашето внимание! Този дизелпънк RTS комбинира елементите на алтернативно-историческа Първа световна война с големи, ходещи, mech-подобни канонерки от магнетичната ‘1920+’ вселена на художника Jakub Różalski. Резултатът е нещо, което ме сърби да играя колко се може по-скоро.


Iron Harvest не само стигна минимума си в Kickstarter, ами направо счупи касичката на всички възможни цели; това включва не само базовата кампания, но и допълнителни благинки като мултиплейър (включително кооперативен), сценарии-предизвикателства и състезателни лиги. Именно във връзка баланса на последните, разработчиците King Art започнаха със мултиплейър алфа билдове; те са достъпни за подкрепилите Kickstarter-а, а също и ранните преордъри. Трейлърът за току-що започналата Алфа 2 може да видите по-долу:


Макар текущата алфа да е фокусирана върху мултиплейъра, има и базов AI срещу който да се упражнявате. Има и базова кооперативна мисия ‘за оцеляване’, както и три PvP карти - две малки за 1v1, и една по-голяма за 2v2. Текущият билд има 10 вида mech-ове, осем вида пехотинци и една камара сгради за бълващите ви военно желязо бази. Основите на геймплея стъпват здраво върху Company of Heroes, откъдето идват и част от разработчиците, но са примесени с уникално-ръждивия привкус на дизелпънк машинария.

Играта все още е в ранен етап на разработка, и освен ако не сте хардкор RTS фен — зажаднял за времената, в които солидният сингълплейър с оригинална кампания бяха хляба и солта на всяка стратегия — не мога да препоръчам да скочите в дълбокото с ~90 лева преордър за единия ранен алфа достъп. Iron Harvest обаче изглежда много добре, и твърдо се съветвам да я следя (и вас също)!

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Iron Harvest мачка с мултиплейър алфа

Напоследък се улавям, че изпитвам ирационално раздразнение към всичките нещо-си-пънк поджанрове. Жанровете дълго време се ограничаваха с киберпънк и стиймпънк, и аз бях спокоен и щастлив - но в последните години списъкът набъбна главоломно, като вече се срещат извращения като whalepunk (като Dishonored), или пък cloudpunk (с едноименна игра). И въпреки нервните си тикове покрай -пънк жанровете, съм готов да превъзмогна всичко за да доведа Iron Harvest до вашето внимание! Този дизелпънк RTS комбинира елементите на алтернативно-историческа Първа световна война с големи, ходещи, mech-подобни канонерки от магнетичната ‘1920+’ вселена на художника Jakub Różalski. Резултатът е нещо, което ме сърби да играя колко се може по-скоро.


Iron Harvest не само стигна минимума си в Kickstarter, ами направо счупи касичката на всички възможни цели; това включва не само базовата кампания, но и допълнителни благинки като мултиплейър (включително кооперативен), сценарии-предизвикателства и състезателни лиги. Именно във връзка баланса на последните, разработчиците King Art започнаха със мултиплейър алфа билдове; те са достъпни за подкрепилите Kickstarter-а, а също и ранните преордъри. Трейлърът за току-що започналата Алфа 2 може да видите по-долу:


Макар текущата алфа да е фокусирана върху мултиплейъра, има и базов AI срещу който да се упражнявате. Има и базова кооперативна мисия ‘за оцеляване’, както и три PvP карти - две малки за 1v1, и една по-голяма за 2v2. Текущият билд има 10 вида mech-ове, осем вида пехотинци и една камара сгради за бълващите ви военно желязо бази. Основите на геймплея стъпват здраво върху Company of Heroes, откъдето идват и част от разработчиците, но са примесени с уникално-ръждивия привкус на дизелпънк машинария.

Играта все още е в ранен етап на разработка, и освен ако не сте хардкор RTS фен — зажаднял за времената, в които солидният сингълплейър с оригинална кампания бяха хляба и солта на всяка стратегия — не мога да препоръчам да скочите в дълбокото с ~90 лева преордър за единия ранен алфа достъп. Iron Harvest обаче изглежда много добре, и твърдо се съветвам да я следя (и вас също)!