Прекрояват EVE шуутъра Project Nova

 
Публикувана на
1/12/2018
Тъмен режим

Студиото зад EVE Online CCP Games обявиха, че работата им по мултиплейър шуутъра в EVE-вселената Project Nova спира разработка в сегашната си форма. Вместо това, CCP ще “се върнат обратно към прототипа”.


Project Nova беше обявен за първи път през 2016, като духовен наследник на отдавна закритият free-to-play шуутър за PlayStation 3 Dust 514. Новините около проекта, разработван съвместно със Sumo Digital, обаче бяха постни - поне доскоро.


През октомври, CCP най-накрая споделиха конкретна информация около Project Nova, обявявайки че sci-fi шуутъра ще комбинира “тактически кооперативен PvE с експлозивен PvP режим, и ще се набляга много на личните умения и стратегическото мислене.” Компанията пусна и нов тийзър трейлър, който показа геймплей за първи път, и отключи регистрацията за “затворена ноемврийска алфа”.


Е, ноември мина и замина, а от алфата на Project Nova нямаше ни вест, ни кост. CCP най-накрая благоволиха да нарушат тишината и проговориха за прогреса си с играта в нов анонс.


“В течение на разработката на Project Nova,” гласи съобщението, “извършихме редица игрови тестове с външни партньори, тествахме вътрешно играта и привлякохме ключови хора от нашата фенбаза, които да ни помогнат в оценката на проекта.” В резултат на обратната връзка CCP споделят, че “геймплей преживяването в сегашната му форма не отговаря на стандарта на първоначалната ни визия и не би достигнал амбициозните цели за този проект.”


В резултат на това, работата по Project Nova в сегашната му форма приключва, и CCP разработчиците ще “се върнат към прототипа, където ще разучат как досегашната им работа може да се трансформира в нещо по-добро и по-значимо за EVE Вселената.”

“Project Nova продължава да еволюира и сме все така отдадени да направим висококачествен отборен шуутър за феновете на EVE Online, докато изследваме нови и вълнуващи възможности да интегрираме двете игри,” завършват CCP.

Не мога да се отърва от усещането, че CCP се провалят катастрофално във всичко, което не е EVE - буквално онзи ден говорих за безплодната им десетилетка с World of Darkness франчайза, а Dust 514 беше обречен да събира едноименния прах заради кофти ексклузивността с PS3 платформата. Ще ми се крайният резултат от Project Nova да докаже, че са повече от ‘компания с една игра’, но досегашното им резюме не е никак окуражаващо.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!