Double Fine анонсираха RAD

Нощен режим
Дневен режим

Вчера Double Fine разкриха най-новия си проект — хумористичен, псевдо-осемдесетарски hack’n’slash на име RAD. В този (поне видимо) непретенциозен и щур проект заставаме в ролята на тийн супергерой/мутант, който размахва огромната си бухалка за справедлива кауза — връщането на пост-апокалиптичния му свят към живот. Необяснимите ви сили възвръщат природата към живот под стъпките ви, но досега с радиоактивните аномалии на пустошта променят героя по… също толкова необясними начини. Ще придобиваме всевъзможни мутации, като трейлърът показва гъвкава змийска глава, жилави, бръшлянести крака, и дори… ъм… люпилен израстък, от който си раждаме… армия от паячета-спътници…? Не знам дали ме е гнус, или съм впечатлен. Май и двете.


Геймплей демонстрацията говори за стандартна изометрична хак’енд’слашка, към което разработчиците уместно добавят процедурно генерирани нива. Всичко това е примесено с донякъде очакван roguelike елемент, но от щедрия тип — в който развивате система на прогресия, която осигурява, че не губите всичко при злощастна поредица от събития. Имате стратегически опции — да запазите ресурсите си за бъдещи рънове, или да ги похарчите за максимални ъпгрейди в текущия. Изобщо, ако сте разцъквали игри в този дух напоследък — било то The Binding of Isaac, Dead Cells или нещо от сорта — знаете точно какво ще получите от RAD.


RAD излиза “скоро”, и ако трябва да съдя по стегнатия и добре познат гейм дизайн, плюс сравнително завършената геймплей демонстрация — бих казал до края на годината. Играта дебютира в рамките на ‘инди стрийма’ на Nintendo, което гарантира и версия за Switch — редом с очакваните PC, PS4 и Xbox One издания. Разпространители са Bandai Namco, а официалната страница на играта можете да намерите тук — както и да се запишете за затворената бета, която започва на 8 април.


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Double Fine анонсираха RAD

Вчера Double Fine разкриха най-новия си проект — хумористичен, псевдо-осемдесетарски hack’n’slash на име RAD. В този (поне видимо) непретенциозен и щур проект заставаме в ролята на тийн супергерой/мутант, който размахва огромната си бухалка за справедлива кауза — връщането на пост-апокалиптичния му свят към живот. Необяснимите ви сили възвръщат природата към живот под стъпките ви, но досега с радиоактивните аномалии на пустошта променят героя по… също толкова необясними начини. Ще придобиваме всевъзможни мутации, като трейлърът показва гъвкава змийска глава, жилави, бръшлянести крака, и дори… ъм… люпилен израстък, от който си раждаме… армия от паячета-спътници…? Не знам дали ме е гнус, или съм впечатлен. Май и двете.


Геймплей демонстрацията говори за стандартна изометрична хак’енд’слашка, към което разработчиците уместно добавят процедурно генерирани нива. Всичко това е примесено с донякъде очакван roguelike елемент, но от щедрия тип — в който развивате система на прогресия, която осигурява, че не губите всичко при злощастна поредица от събития. Имате стратегически опции — да запазите ресурсите си за бъдещи рънове, или да ги похарчите за максимални ъпгрейди в текущия. Изобщо, ако сте разцъквали игри в този дух напоследък — било то The Binding of Isaac, Dead Cells или нещо от сорта — знаете точно какво ще получите от RAD.


RAD излиза “скоро”, и ако трябва да съдя по стегнатия и добре познат гейм дизайн, плюс сравнително завършената геймплей демонстрация — бих казал до края на годината. Играта дебютира в рамките на ‘инди стрийма’ на Nintendo, което гарантира и версия за Switch — редом с очакваните PC, PS4 и Xbox One издания. Разпространители са Bandai Namco, а официалната страница на играта можете да намерите тук — както и да се запишете за затворената бета, която започва на 8 април.