Double Fine анонсираха RAD

От
В. Рашковски
на
21/3/2019

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Aenean at sollicitudin enim. 

Donec finibus non purus ac cursus. 

Cras rhoncus auctor facilisis. 

Suspendisse at nibh porta, congue felis nec, ultrices elit. 

Donec nec ornare nunc. 

Integer quis diam at metus tincidunt imperdiet quis quis erat. Integer a ligula at tellus convallis tincidunt quis ut ipsum. Nam vitae lectus risus. Pellentesque id nibh nec nisi pulvinar luctus bibendum vitae dolor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec dui odio, sagittis ut commodo non, mattis in tellus.

Pellentesque auctor maximus lacus, vel facilisis eros viverra id. Nunc euismod vestibulum est, ut porta sapien finibus ut. Curabitur tempor eros diam, non cursus dui finibus id.

Integer quis diam at metus tincidunt imperdiet quis quis erat. Integer a ligula at tellus convallis tincidunt quis ut ipsum. Nam vitae lectus risus. Pellentesque id nibh nec nisi pulvinar luctus bibendum vitae dolor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec dui odio, sagittis ut commodo non, mattis in tellus.

Double Fine анонсираха RAD

 
Публикувана на
21/3/2019
Тъмен режим

Вчера Double Fine разкриха най-новия си проект — хумористичен, псевдо-осемдесетарски hack’n’slash на име RAD. В този (поне видимо) непретенциозен и щур проект заставаме в ролята на тийн супергерой/мутант, който размахва огромната си бухалка за справедлива кауза — връщането на пост-апокалиптичния му свят към живот. Необяснимите ви сили възвръщат природата към живот под стъпките ви, но досега с радиоактивните аномалии на пустошта променят героя по… също толкова необясними начини. Ще придобиваме всевъзможни мутации, като трейлърът показва гъвкава змийска глава, жилави, бръшлянести крака, и дори… ъм… люпилен израстък, от който си раждаме… армия от паячета-спътници…? Не знам дали ме е гнус, или съм впечатлен. Май и двете.


Геймплей демонстрацията говори за стандартна изометрична хак’енд’слашка, към което разработчиците уместно добавят процедурно генерирани нива. Всичко това е примесено с донякъде очакван roguelike елемент, но от щедрия тип — в който развивате система на прогресия, която осигурява, че не губите всичко при злощастна поредица от събития. Имате стратегически опции — да запазите ресурсите си за бъдещи рънове, или да ги похарчите за максимални ъпгрейди в текущия. Изобщо, ако сте разцъквали игри в този дух напоследък — било то The Binding of Isaac, Dead Cells или нещо от сорта — знаете точно какво ще получите от RAD.


RAD излиза “скоро”, и ако трябва да съдя по стегнатия и добре познат гейм дизайн, плюс сравнително завършената геймплей демонстрация — бих казал до края на годината. Играта дебютира в рамките на ‘инди стрийма’ на Nintendo, което гарантира и версия за Switch — редом с очакваните PC, PS4 и Xbox One издания. Разпространители са Bandai Namco, а официалната страница на играта можете да намерите тук — както и да се запишете за затворената бета, която започва на 8 април.


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!