Death Stranding с дата и нов трейлър

Нощен режим
Дневен режим

След няколкочасово упражнение по Twitch маркетинг и покачване на фенския възторг до истерично кресчендо, новата творба на Hideo Kojima — Death Stranding — се сдоби с чисто нов кинематографичен трейлър и дебютна дата: 8 ноември 2019.


Макар за пореден път въздългият трейлър да е зает основно от смайващата кинематографична визия и обстоятелствено разказвачество на Kojima, този път получаваме и любопитни късчета геймплей, разхвърляни тук-там из близо деветте минути Death Stranding. Виждаме (неуспешен) опит за промъкване, малко мениджмънт на инвентар, щипка ръкопашен и огнестрелен бой, и изследване на болезнено детайлни нива — както пеш, така и на мотор.


В PlayStation блога имаме съобщение от самия Hideo Kojima:


“Хората са създали ‘Стени’ и са свикнали да живеят в изолация.


Death Stranding е напълно нов вид екшън игра, в която целта на играча е да свърже отново изолирани градове и фрагментирано общество. Създадена е така, че всички елементи, включително историята и геймплея, са свързани с тематиката на ‘Връвта’ (Strand) и връзката.


В ролята на Sam Porter Bridges, ще се опитате да свържете разривите в обществото, и по този начин да сътворите нови връзки (‘Strands’) с други играчи по цялото земно кълбо. Чрез вашите преживявания докато играете, се надявам да разберете истинската значимост на това да създавате връзки с други хора.


А сега, моля, насладете се на новия Death Stranding трейлър.”


Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Death Stranding с дата и нов трейлър

След няколкочасово упражнение по Twitch маркетинг и покачване на фенския възторг до истерично кресчендо, новата творба на Hideo Kojima — Death Stranding — се сдоби с чисто нов кинематографичен трейлър и дебютна дата: 8 ноември 2019.


Макар за пореден път въздългият трейлър да е зает основно от смайващата кинематографична визия и обстоятелствено разказвачество на Kojima, този път получаваме и любопитни късчета геймплей, разхвърляни тук-там из близо деветте минути Death Stranding. Виждаме (неуспешен) опит за промъкване, малко мениджмънт на инвентар, щипка ръкопашен и огнестрелен бой, и изследване на болезнено детайлни нива — както пеш, така и на мотор.


В PlayStation блога имаме съобщение от самия Hideo Kojima:


“Хората са създали ‘Стени’ и са свикнали да живеят в изолация.


Death Stranding е напълно нов вид екшън игра, в която целта на играча е да свърже отново изолирани градове и фрагментирано общество. Създадена е така, че всички елементи, включително историята и геймплея, са свързани с тематиката на ‘Връвта’ (Strand) и връзката.


В ролята на Sam Porter Bridges, ще се опитате да свържете разривите в обществото, и по този начин да сътворите нови връзки (‘Strands’) с други играчи по цялото земно кълбо. Чрез вашите преживявания докато играете, се надявам да разберете истинската значимост на това да създавате връзки с други хора.


А сега, моля, насладете се на новия Death Stranding трейлър.”