Anthem гаси геймплей пожари, забавя всичко останало

Тъмен режим
Нощен режим
Дневен режим

Пътят на Anthem е меко казано криволичещ след проблемния дебют на играта в края на февруари, но BioWare настояват, че ще поправят многобройните проблеми на своя псевдо-MMO looter shooter. Вчерашният пач е една от стъпките в правилна посока, но студиото продължава да е тежко изостанала с първоначално обявения график на обновленията.


Пач 1.1.0 внася някои от най-желаните ‘качество на преживяването’ промени в играта, а именно — премахването на постоянните екскурзии от и до отправната точка в играта, Форт Тарсис. Играчите вече могат да селектират следващите си задачи без да е необходимо физическото им присъствие до конкретен обект в града, и вече могат да избират нова мисия директно след края на предходната. Вече можете да променяте и екипировка по време на мисия, с изключение на новопридобити предмети от самата мисия — половинчато решение, което със сигурност ще учуди феновете на екшън ролеви игри ала Borderlands и Diablo.


Описаното по-горе са добре дошли промени, но остава висящ въпроса какво се случва с всичкото друго обещано съдържание за играта в ‘пролетния’ сезон от графика. “Макар че внесохме навреме много от промените, които планирахме за Глава 1 от нашия календар, няма да успеем да се справим с всички,” признава в reddit-а на играта главния продуцент, Ben Irving. “Приоритизирахме поправянето на бъгове, стабилността и плавното преживяване в играта над новото съдържание. Отделили сме необходимото време за работа, но реалността е, че има повече неща за поправяне и подобрение, отколкото мислехме. И макар да правим най-доброто за играта това значи, че някои цели от календара ще бъдат забавени.”


Списъкът със ‘забавени’ нововъведения включва планираните нови freeplay събития, втората фаза на легендарни мисии, гилдии, допълнителните предизвикателства в strongholds (местните dungeons), обещаната mastery система и т.нар. Катаклизми, които бяха рекламирани като солидна част от endgame съдържанието преди излизането на играта. Както виждате, списъкът не е малък. Засега BioWare не се ангажират със срок.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!

Anthem гаси геймплей пожари, забавя всичко останало

Пътят на Anthem е меко казано криволичещ след проблемния дебют на играта в края на февруари, но BioWare настояват, че ще поправят многобройните проблеми на своя псевдо-MMO looter shooter. Вчерашният пач е една от стъпките в правилна посока, но студиото продължава да е тежко изостанала с първоначално обявения график на обновленията.


Пач 1.1.0 внася някои от най-желаните ‘качество на преживяването’ промени в играта, а именно — премахването на постоянните екскурзии от и до отправната точка в играта, Форт Тарсис. Играчите вече могат да селектират следващите си задачи без да е необходимо физическото им присъствие до конкретен обект в града, и вече могат да избират нова мисия директно след края на предходната. Вече можете да променяте и екипировка по време на мисия, с изключение на новопридобити предмети от самата мисия — половинчато решение, което със сигурност ще учуди феновете на екшън ролеви игри ала Borderlands и Diablo.


Описаното по-горе са добре дошли промени, но остава висящ въпроса какво се случва с всичкото друго обещано съдържание за играта в ‘пролетния’ сезон от графика. “Макар че внесохме навреме много от промените, които планирахме за Глава 1 от нашия календар, няма да успеем да се справим с всички,” признава в reddit-а на играта главния продуцент, Ben Irving. “Приоритизирахме поправянето на бъгове, стабилността и плавното преживяване в играта над новото съдържание. Отделили сме необходимото време за работа, но реалността е, че има повече неща за поправяне и подобрение, отколкото мислехме. И макар да правим най-доброто за играта това значи, че някои цели от календара ще бъдат забавени.”


Списъкът със ‘забавени’ нововъведения включва планираните нови freeplay събития, втората фаза на легендарни мисии, гилдии, допълнителните предизвикателства в strongholds (местните dungeons), обещаната mastery система и т.нар. Катаклизми, които бяха рекламирани като солидна част от endgame съдържанието преди излизането на играта. Както виждате, списъкът не е малък. Засега BioWare не се ангажират със срок.