Anthem демонстрира endgame

Когато гейм студио прави игра от ММО тип — пък дори да го нарича MMO-lite, live service или какъвто там термин е модерен в момента — силно се надявам да знае, че нито графика, нито сюжет, че даже и атмосферата няма да диктуват успеха ѝ. Тези елементи помагат, безспорно, но ключът към бараката се крие в нещо друго: добрия endgame.


Уверено смея да твърдя, че за всеки който инвестира времето си и/или значителна сума от джоба си в игра от хоби тип, кампанията е просто предястие за истинското блюдо, а то се намира след последната сюжетна мисия. И е добре този endgame да бъде премислен и максимално прилепчив, поне до следващия пач със съдържание. И така до безкрай.


И по темата за безкрая, тази безкрайна прелюдия цели да ви представи последното видео по парещата тема Anthem — looter shooter / MMO-lite хибрида на BioWare. Този път разработчиците демонстрират именно своята представа за endgame, и предвидените занимавки за най-упоритите и жадни за циклеж фенове. Вижте видеото по-долу:


Описано накратко, можем да очакваме мисии с регулируема трудност (общо шест, като последните три се отключват след завършване на сюжета), предназначени за ‘фармене’ на възможно най-добрите предмети. След кампанията ще се прехвърлим на ‘предизвикателства’ (challenges), контракти (contracts), свободна игра (freeplay) и dunge-... така де, укрепления (strongholds).


Всичко това е посипано с grind на репутации, както и дневни и седмични занимавки, които да усъвършенстват както екипировката, така и външния вид на вашите Javelin-и. Все още не е напълно ясно какво ще представляват катаклизмите (cataclysms), но разработчиците ги “най-големите предизвикателства в играта”, и мога само да се надявам те да запълнят дупката от липсата на raid-ове в играта.

Що е то Anthem и има ли то почва у нас ще разберем на 22 февруари, когато играта излиза за PC, PlayStation 4 и Xbox One.

Хванала ли те е музата? Сърбят те пръстите, а думите бълбукат върху езика ти? Пиши ни с идея или с готов материал!